صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بازیکن می گیرند که تیمهای دیگر را ضعیف کنند
بازیکن می گیرند که تیمهای دیگر را ضعیف کنند

فراهانی:

بازیکن می گیرند که تیمهای دیگر را ضعیف کنند

کسب و کار نیوز: سرمربی داماش گیلان پس از گل دیرهنگام و تساوی تیمش برابر ملوان در جمع خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سیامک فراهانی سرمربی داماش گیلان پس از تساوی تیمش برابر ملوان بندرانزلی در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: از بازیکنان هر دو تیم که در این دیدار جوانمردانه در درون زمین جنگیدند و سعی کردند تا بازی را به سکوها و حاشیه نکشانند، تشکر می کنم. یک بازی جذاب و تماشاگر پسند را شاهد بودیم.
وی ادامه داد: عقیده دارم که حق داماش بیشتر از یک امتیاز بود. بازیکنان ما با تمام وجود برای برنده شدن در میدان تلاش کردند و مزدشان بیش از این بود. با این وجود خدا را شاکرم و امیدوارم در بازی های بعدی نتایج خوبی کسب کنیم.
سرمربی داماش گیلان در مورد شرایط نمایندگان گیلان در لیگ یک تصریح کرد: بنده قیم فوتبال گیلان نیستم. اما مشکلاتی که نمایندگان فوتبال گیلان دارند را در جای دیگری ندیده ام. در همین لیگ یک تیمهایی هستند که دوازده، سیزده میلیارد بودجه گذاشته اند و حتی بازیکنانی می گیرند که استفاده چندانی هم از آنها نمی کنند، فقط به خاطر اینکه سایر تیمها را ضعیف کنند.
وی ادامه داد: اما تیمهای گیلانی چنین پولهایی برای هزینه کردن ندارند. در مورد تیم خودم باید بگویم که با توجه به اینکه در دقیقه نود حضورمان در لیگ یک مسجل شد هنوز خیلی کار داریم. هم در درون زمین و هم بیرون از زمین باید تلاش کنیم تا به سطح مطلوب برسیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.