صفحه اصلی / سرخط خبرها / انتشار خلاصه عملکرد سال ۹۷ و اهداف ایمیدرو در سال ۹۸
انتشار خلاصه عملکرد سال ۹۷ و اهداف ایمیدرو در سال ۹۸

انتشار خلاصه عملکرد سال ۹۷ و اهداف ایمیدرو در سال ۹۸

کسب و کار نیوز-خلاصه عملکرد سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در سال 97 و برنامه های سال جاری منتشر شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایمیدرو، این خلاصه گزارش ابتدا به جایگاه ایمیدرو در نقشه راه معدن و صنایع معدنی پرداخته است به طوری که مسوولیت اجرای ۴۶درصد از راهبردهای این برنامه کلان برعهده سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران سازمان قرار دارد.
در این گزارش آمده: ارزش طرح های راه اندازی شده حوزه معدن و صنایع معدنی سال قبل ۲ میلیارد دلار و اشتغال ایجاد شده به بیش از ۳هزار نفر رسید. این سازمان در سال ۹۸ نیز برنامه افتتاح ۳٫۵ میلیارد دلار در بخش معدن و صنایع معدنی را پیش رو دارد که پیش بینی شده ۱۰هزار شغل به طور مستقیم در این حوزه ایجاد شود.

این گزارش همچنین نگاهی به برنامه حفظ و رونق تولید دارد که با همکاری های نهادهای دولتی و همچنین تشکل های بخش خصوصی انجام می شود.

همچنین ایمیدرو در حال حاضر با توجه به هماهنگی های انجام شده با وزارت صنعت معدن و تجارت، برنامه جدید ۳۰۰هزار کیلومتر مربعی اکتشاف را برای اجرا پیش رو دارد. این برنامه وسعت عملیات اکتشاف این سازمان را به بیش از ۶۰۰ هزار کیلومتر مربع خواهد رساند.

همکاری با بخش خصوصی در بخش هایی همچون مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای طرح ها، فعال سازی و راه اندازی معادن کوچک و همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی در امور پژوهشی از دیگر بخش های این گزارش است.

برای مشاهده فایل این گزارش فایل پیوست را کلیک کنید

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.