صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پایان کار شریفی در پرسپولیس با رکورد خاص
پایان کار شریفی در پرسپولیس با رکورد خاص

دون بازی در پست تخصصی؛

پایان کار شریفی در پرسپولیس با رکورد خاص

کسب و کار نیوز : مهدی شریفی در حالی از پرسپولیس جدا می شود که هیچ گاه در پست تخصصی اش به کار گرفته نشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, شب گذشته مشخص شد سومین بازیکن لیست مازاد پرسپولیس، مهدی شریفی است. مهاجم شماره ۱۰ سرخ ها در حالی که چند روز پیش نمایش قابل قبولی را در مقابل سایپا ارائه کرده بود، پس از تمرین دیروز با اعضای تیم خداحافظی کرد و وسایل شخصی را نیز از شهید کاظمی برداشت و ساعاتی بعد نیز پایگاه خبری رسمی سرخ ها، جدایی این بازیکن را تائید کرد.
شریفی که سابقه بازی در تیم ملی را هم دارد، در شرایطی از پرسپولیس جدا شد که فصل پیش در چنین مقطعی به جمع سرخ ها پیوسته بود. او در حالی پرسپولیسی شد که این تیم در محرومیت نقل و انتقالاتی به سر می برد اما شریفی پای قرارداد با پرسپولیس را امضا کرد و یک نیم فصل بیرون نشست تا از زمستان به ترکیب اضافه شود.
اما اتفاق ناخوشایندی که برای ستاره اسبق سپاهان و تراکتور رخ داد این بود که او در لیگ هجدهم هیچگاه در پست تخصصی اش به میدان نرفت. برانکو شریفی را همیشه به عنوان یک وینگر راست و چپ قبول داشت و به عنوان بازیکن تعویضی در این پست جدید بازی می کرد.
مهاجم شماره ۱۰ قرمزها که همیشه در قامت مهاجم نوک مطرح شده بود، در شرایطی به کناره ها منتقل شد که هیچ آگاهی از شرح وظایف خود نداشت و باتوجه به فقدان تجربه در این پست، نتوانست درخشان ظاهر شود.
با این حال، پایان کار برانکو در پرسپولیس و حضور سرمربی آرژانتینی و البته جدایی ماریو بودیمیر، مهدی شریفی را امیدوار کرد تا به پست اصلی خود بازگردد. حتی شنیده می شد در تمرینات این مهاجم شماره ۱۰ در پست مهاجم نوک بازی می کند اما آن چه در بازی با سایپا دیده شد، همان اتفاق قبلی بود؛ بازی در پست وینگر راست.
همین اتفاق عرصه را بر مهاجم ۲۶ ساله تنگ کرد و سبب شد تا کارش در پرسپولیس به پایان برسد. پایانی که شاید خیلی ها انتظار نداشتند به این شکل رقم بخورد. سال پیش در این روزها همه امیدوار بودند شریفی به مهره شانس برانکو در روزهای سخت پسا محرومیت تبدیل شود. چندی بعد او به امید هواداران در دوران پسا برانکو تبدیل شد اما در هر تیم فوتبالی، سلیقه سرمربی حرف اول را می زند و مهدی شریفی چه بدشانس است که هر دو مربی او را در پست غیرتخصصی به کار گرفتند.
شریفی حالا امیدوار است با حضور در یک تیم خوب و مدعی دوباره به فرم خوب برسد و بتواند توانایی هایش را تکمیل کند؛ توانایی هایی که در سپاهان به خوبی نشان داد و حالا همه منتظر رسیدن به همان شرایط از سوی او هستند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.