صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / وضعیت سبز مصرف در شبکه برق کشور
وضعیت سبز مصرف در شبکه برق کشور

وضعیت سبز مصرف در شبکه برق کشور

کسب و کار نیوز : بر اساس نتایج پهنه‌بندی امروز مصرف برق کشور(شنبه 5 مرداد98)، بجز کلانشهر مشهد که در محدوده زرد مصرف قراردارد، وضعیت مصرف در تمامی استان‌ها و کلانشهرهای کشور متعادل و در محدوده سبز گزارش شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، نتایج پهنه‌بندی امروز مصرف برق کشور از حاکم بودن شرایط متعادل وسبز مصرف بر غالب نقاط کشور حکایت دارد و بجز کلانشهر مشهد که در محدوده زرد قراردارد، مصرف برق تمامی استان‌ها و کلانشهرهای کشور عادی و در محدوده سبز است.
بنا بر این گزارش، لازم است مشترکان شهرستان مشهد الگوی کاهش پنج درصدی مصرف برق را به مرحله اجرا گذاشته و با رعایت برنامه‌های مدیریت مصرف همانند سایر هموطنان، صنعت برق را در عرضه برق مطمئن و پایدار یاری رسانند.
استفاده از دور کند کولرهای آبی، تنظیم برودت کولرهای گازی روی ۲۴ درجه، استفاده از نور طبیعی در ساختمان‌ها و انتقال زمان استفاده از وسایل برقی پرمصرف مانند اطو، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و جاروبرقی به زمان غیرپیک و پرهیز از همزمانی مصرف به‌ویژه در ساعات پیک روز(۱۲تا ۱۶) از جمله راهکارهای ساده کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق عنوان شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.