صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / شایعات تازه اپل برای آیفون‌های ۲۰۲۰
شایعات تازه اپل برای آیفون‌های ۲۰۲۰

شایعات تازه اپل برای آیفون‌های ۲۰۲۰

Refresh Rate در صفحه نمایش گوشی هوشمند، نشان می‌دهد که صفحه نمایش در هر ثانیه چند باز بروزرسانی می‌شود. برای نمونه، بیشتر گوشی‌های هوشمند فعلی (غیر از گوشی‌های گیمینگ) دارای نرخ ۶۰Hz هستند که به این معنی است که صفحه نمایش ۶۰ بار در هر ثانیه به روز رسانی می‌شود. اخیرا گزارش شده است که اپل به رفرش رِیت ۱۲۰Hz در آیفون‌های ۲۰۲۰ فکر می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، پیش از این هم نرخ ۱۲۰Hz را در محصولات اپل دیده بودیم هر دو نسخه ۱۲.۹ اینچی و ۱۰.۵ اینچی iPad Pro که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده اند، دارای صفحه نمایشی بودند که اپل آنها  ProMotion نامیده بود که فقط اصطلاح کوپرتینویی ها برای یک نمایشگر با نرخ به روز رسانی ۱۲۰Hz بود.

آیفون

این تکنولوژی در آیپد پرو های سال گذشته هم مشاهده شد. با توجه به اینکه اپل در حال حاضر از یک نام تجاری خاصی برای این ویژگی استفاده میکند، می توانید انتظار داشته باشید که این شرکت از این نام برای آیفون هم استفاده کند. نمایشگر ProMotion برای صرفه جویی در مصرف باتری تصاویر ثابت را با نرخ به روز رسانی ۲۴Hz ، و ویدئو را با نرخ ۴۸Hz نشان میدهد.  از حالا تا آیفون های ۲۰۲۰ ، چیزی حدود ۱۴ ماه فاصله داریم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.