صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دبیر: سوریان ابر مرد کشتی ایران است
دبیر: سوریان ابر مرد کشتی ایران است

با ١٠ نفر توانستیم حمید را راضی کنیم

دبیر: سوریان ابر مرد کشتی ایران است

کسب و کار نیوز: رییس فدراسیون کشتی گفت: حمید سوریان ابر مرد کشتی ایران است که همه به وجودش افتخار می کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مراسم معارفه حمید سوریان به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی صبح امروز در محل فدراسیون برگزار شد.
علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در این جلسه که با حضور مربیان تیم ملی و اعضای فدراسیون برگزار شد، گفت: همیشه در تغییرات مدیریتی این وجود داشته که رییس جدید افرادی را انتخاب می کند که بتواند با آنها کار کنند.
وی به توانایی های سوریان اشاره کرد و عنوان کرد: حمید سوریان ابر مرد کشتی ایران است که همه به وجودش افتخار می کنیم. البته آرزوی این را دارم که حسن یزدانی هم بتواند بیشتر از حمید مدال بگیرد.
رییس فدراسیون کشتی گفت: حمید سوریان افتخار داد به ما که قبول کرد نایب رییس باشد. او خیلی به من فشار آورد که حضور در انتخابات را بپذیرم اما وقتی پذیرفتم همان حرفهایی که حمید به من می زد را من به خودش زدم. البته قبول نمی کرد اما چهارشنبه با حضور ۱۰ نفر توانستیم او را راضی کنیم.
وی همچنین به اختیارات حمید سوریان به عنوان نایب رییس فدراسیون اشاره کرد و گفت: حمید به اندازه من اختیارات دارد. حرف من حرف حمید هست و تصمیماتی که حمید بگیرد انگار که من گرفته ام.
دبیر بار دیگر با تمجید از پرافتخارترین کشتی گیر ایرانی گفت: حمید سوریان می تواند وزیر و یا نماینده مجلس باشد. چرا نباشد؟ چرا باید قهرمامان کشتی رو محدود کرد. حمید در کشتی دنیا یک نابغه است که آمده تجربیاتش را رایگان در اختیار کشتی بگذارد همه مربیان در رده های مختلف باید از او استفاده کنند.
وی در پایان به انتخاب نصیرزاده برای کمیته لیگ اشاره کرد و گفت: نصیرزاده مرا در انتخابات کشت. البته او کشتی گیر بوده و شاگرد محسن کاوه بوده است. امیدوارم لیگ را خوب اداره کند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.