صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اجرای ۲۷ پروژه آبرسانی روستایی در استان زنجان
اجرای ۲۷ پروژه آبرسانی روستایی در استان زنجان
آبرسانی

اجرای ۲۷ پروژه آبرسانی روستایی در استان زنجان

کسب و کار نیوز : تعداد 27 پروژه آبرسانی در سطح روستاهای استان زنجان با مشارکت مردم، خیرین، دهیاری و بسیج سازندگی از ابتدای امسال تا کنون در حال اجراست.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “رضا کابلی” مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اشاره به مشارکت حداکثری مردم و خیرین در اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی گفت: در حال حاضر ۲۶ پروژه آبرسانی در دست مطالعه و ۲۷ پروژه در سطح استان به صورت مشارکتی در حال اجراست.
وی، مجموع اعتبار قابل هزینه برای اتمام پروژه‌های در دست اجرا را ۵۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان ۳۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال سهم شرکت آبفار و ۲۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال سهم مشارکت خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، عملیات در حال انجام در این ۲۷ پروژه آبرسانی را احداث ۱۹ کیلومتر خط انتقال، ۱۸کیلومتر شبکه توزیع، حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۶۰متر، یک مورد بهسازی چشمه و احداث پنج مخزن به مساحت ۱۱۷۰ مترمکعب عنوان کرد.
کابلی افزود: ۲۷ پروژه دیگر آبرسانی در سطح روستاهای استان در حال مطالعه است که پس از فراهم شدن زمینه‌های لازم به مرحله اجرا خواهند رفت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.