صفحه اصلی / اصناف / سهم بازرسان اصناف از محل جرایم پرداخت نشد
سهم بازرسان اصناف از محل جرایم پرداخت نشد

رئیس اتاق اصناف تهران:

سهم بازرسان اصناف از محل جرایم پرداخت نشد

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: براساس قانون یک سوم مبالغی که در بازرسی‌ها به خزانه دولت از ناحیه درآمد جریمه‌ها واریز می‌شود باید به عنوان حقوق بازرسین به اصناف پرداخت شود در حالی که این مبلغ به اصناف پرداخت نشده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، قاسم نوده فراهانی گفت: اصناف قبل و بعد از انقلاب همیشه در کنار روحانیت و نظام بوده‌اند ضمن اینکه اصناف در ۸ سال دفاع مقدس در دو حوزه جبهه ها با تقدیم ۱۱ هزار شهید و همچنین در پشت جبهه برای تدارکات حضور داشته‌اند و به این انقلاب خدمت کرده‌اند.
رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به ماده ۷۲ قانون نظام صنفی گفت: براساس این قانون یک سوم مبالغی که در بازرسی‌ها به خزانه دولت از ناحیه درآمد جریمه‌ها واریز می‌شود باید به عنوان حقوق بازرسین به اصناف پرداخت شود در حالی که این مبلغ به اصناف پرداخت نشده و ما به شدت در این خصوص در مضیقه هستیم. وی اظهار داشت: ما همیشه در کنار دولت و نظام هستیم چه در تولید و چه در حوزه توزیع و سالیان سال است که در این زمینه به اصناف آموزش می‌دهیم اما باید این آموزش‌ها بیشتر شود.
نوده فراهانی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ هزار واحد صنفی تولید در کشور وجود دارد گفت: امسال علیرغم نامگذاری سال با نام رونق تولید آن طور که باید و شاید به دلایل مختلف از جمله فرسودگی صنایع تولیدی اصناف به این موضوع پرداخته نشده است بنابراین با راه‌اندازی تولید در حوزه اصناف باید قدم‌های موثرتری برداشته شود. وی گفت: تولیدکنندگان در واحدهای صنفی نقش بسزایی با توجه به هزینه پایین تولید در اشتغال دارند. نوده فراهانی بیان داشت: اصلاح ۲۴ بند قانون نظام صنفی حتما باید در دستور کار قرار گیرد و برای این منظور به کمک مجلس نیاز داریم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.