صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست چیست

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شرح داد

باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست چیست

رییس سازمان جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از فعالیت ۴۰۰ گروه دانشجویی در باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷ گروه دانشجویی مربوط به سیستان و بلوچستان می شود .

باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر کاظمی در نشست منطقه ۶ کشوری باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی در زاهدان اظهار کرد: این باشگاه از سال ۸۷ تا ۸۸ فعالیت خود را با برگزاری اولین گردهمایی کشوری با حضور ۶۰ گروه دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی آغاز کرد.

وی ادامه داد: سال ۸۹ و ۹۰ دومین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی به صورت کشوری برگزار شد.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با اشاره به توقف فعالیت‌های این باشگاه به دلیل برخی از مشکلات تا سال ۹۵ گفت: در سال ۹۵ فعالیت‌های باشگاه با برگزاری سومین گردهمایی گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی مجدد آغاز شد.

کاظمی افزود: چهارمین گردهمایی گروه‌های حامی در سال ۹۷ با حضور ۱۴۰ گروه برگزار شد.

وی اضافه کرد: این باشگاه زیر مجموعه سازمان دانشجویان و برخوردار از حمایت‌های این سازمان است.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با بیان اینکه دانشجویان رشته‌های محیط زیست و منابع طبیعی و تمامی تشکل‌های دانشجویی در تمامی رشته حتی رشته‌های غیر مرتبط در شبکه باشگاه هستند، یادآور شد: منطقه‌ای شدن باشگاه بر اساس گسترش فعالیت‌ها و نیز شناسایی و بررسی نیازهای هر منطقه است.

کاظمی در راستای معرفی بیشتر باشگاه اظهار کرد: باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی مرکزی برای شناسایی، جذب، هدایت و هم‌افزایی دانشجویان علاقمند و فعال در زمینه فعالیت‌های حمایتی و حفاظتی از محیط زیست و منابع طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه باشگاه از سال ۱۳۹۰ زیر نظر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تشکیل شده و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد، گفت: ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی میان فعالان دانشجویی حوزه محیط زیست، کمک به اطلاع‌رسانی فعالیت‌های گروه‌های عضو باشگاه در سطح کشور و ایجاد ارتباط اعضای باشگاه با فضای کسب و کار و ایجاد زمینه‌های کارآفرینی در حوزه محیط زیست بخشی از فعالیت‌های شاخص دبیرخانه باشگاه به شمار می‌رود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از فعالیت ۴۰۰ گروه دانشجویی در هشت منطقه باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی خبر داد و گفت: منطقه ۶ باشگاه (استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان) دارای ۴۰ گروه دانشجویی فعال است که سهم سیستان و بلوچستان ۱۷ گروه دانشجویی است.

در پایان این نشست نیز انتخابات شورای مرکزی منطقه ۶ کشوری باشگاه انجام شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.