صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / پیام تبریک فرمانده نیروی دریایی سپاه به سرلشکر سلامی
پیام تبریک فرمانده نیروی دریایی سپاه به سرلشکر سلامی

پیام تبریک فرمانده نیروی دریایی سپاه به سرلشکر سلامی

در پی انتصاب سرلشکر پاسدارحسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت ؛ دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پیام تبریکی صادر کرد.

image.png

 به گزارش سپاه نیوز،  متن پیام به این شرح است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
 برادر گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
با سلام و تحیات
امروزه نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و صدور ارزش ها ومولفه های آن در جامه عمل پوشاندن به آرمان های بلند حضرت امام (رحمه الله علیه) و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی تحت زعامت ولی خدا بر کسی پوشیده نیست.

اگر می بینیم که نام «سپاه پاسداران» در سالروز ولادت امام سوم شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و «روز پاسدار» در لیست گروه های تروریستی امریکای جنایتکار قرار می گیرد ، این نشانه بزرگی است از اینکه سپاه پاسداران به تکلیف خود و عهدی که با شهدا و امام شهدا بسته است، وفادار بوده و با توکل بر خداوند و  تأسی جستن به سیره عملی ائمه اطهار(علیهم السلام) و پیروی از ولایت مطلقه فقیه همواره موفق عمل نموده است؛ چرا که همیشه تاکتیک دشمن استکباری حمله به کانون قدرت و مظهر ایستادگی و ظلم ستیزی بوده است.

ترفیع درجه جنابعالی و انتصاب به عنوان «فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» از دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی)در سالروز ولادت منجی عالم بشریت و در آستانه سالروز تشکیل سپاه و همزمان با چهل سالگی سپاه پاسداران و در گام دوم انقلاب، همه و همه بیانگر رسالت سنگین این نهاد مقدس برخواسته از متن مردم و رشد یافته با تعالیم علوی و حسینی در فراهم سازی ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) می باشد. انشاءالله

اینجانب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وآرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در این ماه بزرگ  انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض نموده و آمادگی خود و همه رزمندگان نیروی دریایی سپاه را برای اجرای ماموریتهای محوله و انجام رسالت پاسداری اعلام می دارم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.