صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / موضوع تعویق زمان کنکور و یا سهمیه به سیل‌زدگان در مجلس مطرح نیست
موضوع تعویق زمان کنکور و یا سهمیه به سیل‌زدگان در مجلس مطرح نیست

میرزاده با اشاره به جلسه با رئیس مجلس

موضوع تعویق زمان کنکور و یا سهمیه به سیل‌زدگان در مجلس مطرح نیست

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه جلسه هیأتی از کمیسیون آموزش با رئیس مجلس درباره موضوع کنکور بیشتر حول هم‌اندیشی و بیان دغدغه‌ها بود، گفت که تاکنون هیچ موضوعی درباره تعویق زمان کنکور سراسری و یا اعطای سهمیه به سیل زدگان در مجلس مطرح نشده است.

کنکور

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز هیأتی از کمیسیون آموزش با رئیس مجلس درباره موضوع نحوه برگزاری کنکور سراسری بیان کرد: دغدغه‌های مختلفی از سوی سازمان سنجش، مرکز پژوهش‌ها، کمیسیون آموزش و رئیس مجلس درباره نحوه برگزاری کنکور وجود دارد که با توجه به این موضوع امروز جلسه هم اندیشی پیرامون چگونگی برخورد با قانون فعلی کنکور برگزار شد.

وی با بیان اینکه ادامه این جلسات در کمیسیون آموزش تشکیل می‌شود، گفت: در این جلسه کارهای انجام شده مرور شد و اینکه چقدر لازم است که قانون اجرایی شود رهنمودهایی درباره اجرای قانون فعلی کنکور و پرهیز از اظهارنظر و موضع‌گیری‌هایی که باعث ایجاد دغدغه در بین داوطلبان می‌شود، مطرح شد که در نهایت جمع‌بندی این جلسه در کمیسیون آموزش عنوان می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: از لحاظ ظاهری سوابق تحصیلی در کنکور تأثیرگذار است و ۸۵ درصد پذیرفته‌شدگان براساس سوابق وارد دانشگاه می‌شوند اما در باطن آنقدر دانشگاه‌های پیام نور و غیردولتی افزایش پیدا کرده که عملاً کارایی این قانون از بین رفته است.

میرزاده درباره موضوع احتمال تعویق زمان کنکور سراسری و یا اعطای سهمیه به سیل زدگان گفت که این موضوع در جلسه امروز با رئیس مجلس مطرح نشده است. همچنین در کمیسیون آموزش نیز چنین موضوعی بیان نشده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.