صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / حضور ۲۵ محقق سوئیسی در رویداد “ایده شو”ی حوزه حمل‌ونقل

12 اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد

حضور ۲۵ محقق سوئیسی در رویداد “ایده شو”ی حوزه حمل‌ونقل

نخستین رویداد "ایده شو"ی تخصصی بین‌المللی با محوریت حمل‌ونقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان، ۱۲ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

حمل و نقل پیشرفته

به گزارش کسب و کار نیوز، سیما فاخران، مدیر مرکز روابط بین‌الملل دانشگاه صنعتی اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: سمینار علمی مشترک با موضوع شهر و راه آهن با حضور ۲۵ نفر از استادان دانشگاه ETH زوریخ به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های اروپا، ۷ الی ۱۲ اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

فاخران افزود: استادان سوئیسی حاضر در این سمینار، متخصصانی هستند که پس از چندین تجربه مدیریتی در حوزه‌های مرتبط برای تبادل تجربیات و به‌روز رسانی اطلاعات علمی خود به دانشگاه بازگشته و دوره‌ای را با عنوان کارشناسی ارشد مطالعات پیشرفته در رشته مربوطه می‌گذرانند و در پایان این دوره به مطالعه موردی و حل مشکل واقعی در یکی از کشورهای در حال توسعه به عنوان پروژه نهایی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در این رویداد حدود ۴۰ نفر از استادان و دانشجویان دانشگاه‌های دولتی اصفهان، دانشگاه تهران و دانشگاه مازندران نیز حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در نخستین رویداد ایده شوی تخصصی بین‌المللی دانشگاه صنعتی اصفهان، پژوهشگران ایرانی و سوئیسی در قالب گروه‌هایی از دوکشور به مطالعه و بازدید از پروژه‌های مختلف و بررسی چالش‌های حوزه حمل و نقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان خواهند پرداخت.

مدیر مرکز روابط بین‌الملل دانشگاه صنعتی اصفهان اضافه کرد: در پایان این دوره هر گروه، با بهره‌مندی از راهنمایی استادان ایده‌ای نوین به منظور حل چالش‌های موجود در حوزه حمل و نقل و برنامه‌ریزی شهری اصفهان ارائه خواهد کرد.

فاخران گفت: در مراسم اختتامیه این سمینار، نخستین ایده شوی تخصصی بین‌المللی با حضور مسئولین استان، مدیران بخش خصوصی، حامیان مالی، استادان و دانشجویان برگزار خواهد شد تا ضمن داوری ایده‌های ارائه شده، فرصتی برای حمایت از ایده‌های برتر ایجاد شود.

وی افزود: این رویداد علمی ضمن ایجاد زمینه‌ای برای تبادل تجربیات و ارائه ایده‌های دانشجویان، فرصتی برای ایجاد همکاری‌های علمی بین‌المللی برای محققان و استادان ایرانی و نیز دریافت خدمات مشاوره‌ای برای مسئولین شهری ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.