صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / حذف ۸ بوکسور ایران از قهرمانی آسیا/ موسوی تنها شانس مدال

حذف ۸ بوکسور ایران از قهرمانی آسیا/ موسوی تنها شانس مدال

با حذف دو بوکسور دیگر ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا، شمار حذفی‌های تیم ‌ملی به ۸ بوکسور رسید تا موسوی تنها شانس باقی مانده برای تیم ‌ملی ایران باشد.

بوکس

به گزارش کسب و کار نیوز، چهارمین روز از رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا از صبح امروز (دوشنبه) دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ به میزبانی شهر بانکوک در کشور تایلند پیگیری شد که دو نماینده دیگر بوکس ایران با شکست در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا تنها یک بوکسور از ۹ بوکسور ایران در این تورنمنت باقی بماند.

به این ترتیب در رقابت‌های وزن ۶۴ کیلوگرم، مسلم مقصودی که در دور نخست مسابقات از سد “پوناویلا ویدانالاچ” از سریلانکا گذشته بود، امروز در مرحله یک چهارم نهایی مقابل “تولتایف” از قزاقستان مغلوب شد تا از دور مسابقات کنار برود.

همچنین حسین دانشور در وزن ۸۱ کیلوگرم و در مبارزه مرحله یک چهارم‌نهایی به مصاف “ماروین نوبل” از فیلیپین رفت و با شکست مقابل این بوکسور، هشتمین حذف شده تیم ۹ نفره ایران لقب گرفت. دانشور در این مسابقات و در مرحله نخست مقابل “نگوین مانه” چونگ از ویتنام پیروز شد.

در ادامه این رقابت‌ها، فردا (سه‌شنبه) شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم به عنوان آخرین نماینده بوکس ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بوکسوری از مغولستان خواهد رفت.

پیش از این اشکان رضایی در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت، در گام نخست به مصاف “جانترونگ روجاکران” از تایلند رفت و با شکست مقابل بوکسور کشور میزبان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سجاد کاظم‌زاده تیز در وزن ۶۹ کیلوگرم با شکست مقابل نماینده ازبکستان در دور نخست، از دور مسابقات کنار رفت.

 در وزن ۵۶ کیلوگرم هم سجاد محمدپور با شکست مقابل “غیرت یارالیف” از قزاقستان از دور مسابقات کنار رفت.

در رقابت های وزن ۹۱+ کیلوگرم که با حضور ۱۱ بوکسور برگزار شد، ایمان رمضانپور نماینده ایران در گام نخست مقابل نماینده هندوستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

پوریا امیری وزن ۹۱ کیلوگرم با شکست مقابل حریف قزاق حذف شد.

امید احمدی‌صفا بوکسور وزن ۴۹ کیلوگرم ایران هم با شکست مقابل بوکسور فیلیپینی در دور نخست از دور رقابت‌ها کنار رفته بود.

به این ترتیب ۸ بوکسور از ۹ بوکسور حاضر تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شده‌اند و تنها شاهین موسوی باید فردا به روی رینگ برود. هدایت تیم ایران اکبر احدی به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.