صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تذکر نماینده شهررضابه وزیر آموزش و پرورش
تذکر نماینده شهررضابه وزیر آموزش و پرورش

تذکر نماینده شهررضابه وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم شهررضا در مجلس مدعی شد، ریشه مشکلات اداره آموزش و پرورش استان اصفهان طبق آنچه که در جلسه نمایندگان مجمع استان مطرح شد، وزیر آموزش و پرورش است.

سمیه محمودی

به گزارش کسب و کار نیوز، سمیه محمودی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس خطاب  به وزیر آموزش و پرورش، گفت: در آستانه هفته معلم قرار داریم و شما در جلسه رای اعتماد مجلس از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای حفظ کرامت معلمان سخن گفتید اما هیچ اقدام عملی برای اجرایی کردن قول‌های وعده داده شده انجام ندادید. آیا دادن وعده پرداخت معوقات معلمان در هفته معلم به معنای حفظ کرامت معلم است؟ چرا از رفتن به دانشگاه و علم‌اندوزی معلمان جلوگیری می‌شود؟ آیا معلم برای آموختن نباید کسب دانش کند؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس استان اصفهان را در صدر لیست خرید خدمات آموزشی و به کارگیری فرهنگیان بازنشسته دانست و افزود: خرید خدمات آموزشی و استفاده از فرهنگیان بازنشستگان خیانت در حق دانش‌آموزان و معلمان شاغل است. برنامه‌های وزیر برای حل این چالش چیست؟ ما در شهررضا مخالف استفاده از خرید خدمات و استفاده از فرهنگیان بازنشستگان هستیم. در خانواده این بازنشستگان، نیروی بیکار جوان وجود دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.