صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تجری: بنیاد مسکن هنوز تکلیف زلزله‌زدگان قصر شیرین را تعیین نکرده است
تجری: بنیاد مسکن هنوز تکلیف زلزله‌زدگان قصر شیرین را تعیین نکرده است

تجری: بنیاد مسکن هنوز تکلیف زلزله‌زدگان قصر شیرین را تعیین نکرده است

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس با بیان اینکه ۵ هزار خانواده در زلزله سر پل ذهاب آسیب دیده‌اند، گفت: بنیاد مسکن هنوز برای آنها تعیین تکلیف نکرده و میزان خسارات هنوز تعیین نشده است.

فرهاد تجری

به گزارش کسب و کار نیوز، فرهاد تجری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: نزدیک به ۵ هزار خانوار در پی وقوع زلزله سر پل ذهاب، گیلانغرب و قصر شیرین دچار آسیب شده و هنوز بلاتکلیف است. بنیاد مسکن هنوز برای این عزیزان تعیین تکلیف نکرده است. همچنین میزان خسارت هنوز تعیین نشده است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: در خصوص تسریع در تهیه امکانات و زیرساخت‌های طرح گرمسیری اقدام نمائید. هنوز امکانات زیرساختی این طرح فراهم نیست. بعضی به دنبال این هستند که رئیس جمهور را به آنجا ببرند و این طرح را به طور نمادین افتتاح کنند. امیدواریم افتتاحیه واقعی انجام شود و آب به دست مردم برسد.

تجری خطاب به رئیس جمهور گفت: اعمال حق مناطق جنگی برای بازنشستگان این منطقه از اولویت‌هاست. رسیدگی به بسیجیان معسر هم یکی از خواسته‌های مردم این منطقه است.

نماینده مردم قصر شیرین، در پایان خطاب به وزیر ارتباطات گفت: حقوق کارکنان دفاتر مخابراتی تأمین نشده است امیدواریم این عزیزام هر چه سریع‌تر به حق خود برسند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.