صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / آشوری: امنیت پایدار و اقتدار اطلاعاتی از پشتوانه مردمی حاصل می‌شود

آشوری: امنیت پایدار و اقتدار اطلاعاتی از پشتوانه مردمی حاصل می‌شود

عضو هیات رییسه مجلس گفت: اقتدار اطلاعاتی و چتر امنیتی موجود در کشورمان حاصل پشتوانه مردمی ساختار آن در کشورمان است که همیشه به مردم متکی بوده و به توفیقات فراوانی رسیده است.

محمد آشوری

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد آشوری با تبریک نیمه شعبان و گرامیداشت هفته سربازان گمنام و همچنین دوم اردیبهشت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امنیت ریل اصلی توسعه منطقه‌ای و ملی است و بدون امنیت فراگیر در یک جامعه، نمی‌توان به انجام تحولات بزرگ و اقدامات فراگیر امیدوار بود.

وی افزود: گذر دادن کشور از ناامنی، ترور، جنگ و تحریم اقتصادی و غلبه مستمر بر توطئه‌ها، جز با وجود یک ساختار اطلاعاتی، امنیتی و نظامی منسجم، معتقد و متکی بر مردم میسر نبوده و نیست و تلاش بی‌نظیری برای حفظ امنیت موجود در کشورمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و قوای مسلح کشورمان در جریان است.

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان خاطرنشان کرد: عمق نفوذ راهبردی ایران در تحولات منطقه‌ای و اثرگذاری آن بر رخدادهای جهانی حاصل یک ساختار امنیتی منسجم در کشورمان است که توانسته بر ناامنی‌ها و توطئه‌های کلان غلبه کرده و تحلیل مناسبی از شرایط پیرامونی خویش داشته باشد.

آشوری گفت: صیانت از امنیت کنونی در کشورمان و حفظ ثبات موجود که با سرمایه و مشارکت مردم پدید آمده، با انسجام ملی و هوشمندی و تبعیت از ولایت قابل تداوم است و اتکای وزارت اطلاعات و سپاه و ارتش به مردم بوده که توانسته یک عمق راهبردی را به وجود آورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.