صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تعجب زیدان از چیست؟
تعجب زیدان از چیست؟

تعجب زیدان از چیست؟

سرمربی رئال مادرید می‌گوید دلیل رفتار متفاوت هواداران را نسبت به گرت بیل و ایسکو را نمی‌دانم.

زین الدین زیدان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، رئال مادرید یک‌شنبه در هفته سی و سوم لالیگا با سه گل اتلتیک بیلبائو را شکست داد. هر سه گل سفیدپوشان را کریم بنزما به ثمر رساند اما در این دیدار باز هم گرت بیل هو شد.

زین‌الدین زیدان در این باره گفت: او یک فرصت برای گلزنی داشت و دوست داشتم گلزنی کند. نمی‌خواهم خود را وارد این جریان کنم. نمی دانم چرا بیل را هو می‌کنند و ایسکو را تحسین!

سرمربی رئال مادرید در ادامه به عملکرد بنزما اشاره کرد و گفت: با گلزنی‌اش چیزی برای من عوض نخواهد شد. همه می‌دانند او چه اهمیتی برای تیم دارد. عملکردش در گلزنی فوق‌العاده است. به خاطر او خوشحالم. اعتماد به نفس زیادی دارد و همیشه می‌خواهد بهتر شود. بازیکنان دیگر نیز به او کمک می‌کنند.

سرمربی فرانسوی افزود: نمی‌دانم بنزما بهترین مهاجم شماره ۹ جهان است یا نه اما با بهترین آمارش دو گل فاصله دارد. هر کسی یک بازیکن را دوست دارد. او برای من بهترین است. کاری که بنزما انجام می‌دهد آسان نیست. او را در این زمینه قدرتمند نمی‌دیدند. اکنون خیلی خوب شده است و گل‌های مورد نیاز تیم را به ثمر می‌رساند. این موضوع برای او و تیم خوب است.

زیدان در پایان اظهار کرد: بنزما بازیکن فوق‌العاده‌ای است و اشتیاق زیادی برای صحبت کردن از عملکردش در زمین دارم. او می‌داند که دیگر بازیکنان به او کمک می‌کنند تا گلزنی کند که این اتفاق به او اعتماد به نفس می‌دهد و باعث می‌شود گلزنی کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.