صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / شعار امسال در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبیین شده است
شعار امسال در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبیین شده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

شعار امسال در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبیین شده است

‌عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: شعار امسال در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده است و نباید مانند شعار سال‌های گذشته نسبت به آن بی توجه بمانیم.

سید جواد ساداتی‌نژاد

‌‌سید جواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی، دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را در این بیانیه روشن کرده است که نگاهی به آینده روشن کشور دارد که یک اثر معمولی نیست و در شعار امسال و سخنرانی آینده تفسیر خواهد شد.

وی افزود: شاخص مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این است که خطاب به مردم نوشته شده و رهبر فرزانه انقلاب، مطالبه خود را به مردم سپرده است در حالی که سیاست‌های قبلی مثل اقتصادی مقاومتی به دولت ابلاغ شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ویژگی دیگر این بیانیه، توجه به جوانان است که آنها باید به میدان بیایند و در این مسیر نیز مشکلی از نظر قانون وجود ندارد که تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان بستر مناسبی برای تحقق این فراز از بیانیه رهبری است.

وی تصریح کرد: شعار رونق اقتصادی و بیانیه گام انقلاب باید در با توجه به شرایط هر منطقه بومی سازی شود در غیر این صورت، که مانند شعار سال های قبل فقط روی بنر‌ها  می ماند و در طول سال تنها به تکرار این شعار بسنده می‌شود و در میدان عمل کاری انجام نمی‌شود.

ساداتی نژاد با بیان اینکه هر زمان که فرمایش‌های رهبر جامعه بر زمین بماند، ملت هم بر زمین می‌خورد، گفت: تصمیم گرفته شده است که در سال آینده با کمک جوانان یک گروه اندیشه ورزی در کاشان برای اجرای این منویات تشکیل شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.