چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / “اتوبوس‌های گردشگری” در کرمانشاه راه اندازی شد
“اتوبوس‌های گردشگری” در کرمانشاه راه اندازی شد

“اتوبوس‌های گردشگری” در کرمانشاه راه اندازی شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از راه اندازی اولین اتوبوس های گردشگری در کرمانشاه جهت برگزاری تورهای رایگان کرمانشاه گردی، ویژه میهمانان نوروزی خبرداد.

اتوبوس‌های گردشگری

‌کیکاووس جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح برای اولین بار در کرمانشاه از روز گذشته(۲۹ اسفند) با اختصاص دو دستگاه اتوبوس اجرا می شود. 

وی افزود: این اتوبوس ها به منظور رفاه حال گردشگرانی که وسیله حمل و نقل شخصی در اختیار ندارند و یا اینکه نمی خواهند از وسیله نقلیه خود برای بازدیدها استفاده کنند، راه‌اندازی شده است. 

معاون گردشگری استان ساعت کار این اتوبوس ها را هر روز از ۸ صبح تا ۲۰ شب اعلام کرد و گفت: تاق بستان، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی، بازار سنتی، خانه صنایع دستی و سراب نیلوفر از جمله بناهای تاریخی و جاذبه های تفریحی و توریستی کرمانشاه هستند که این اتوبوس ها گردشگران نوروزی را برای بازدید آنها خواهند برد. 

وی یادآورشد: به همراه هر اتوبوس هم یک لیدر مجرب را خواهیم داشت تا توضیحات کامل هر جاذبه و بنا را به گردشگران ارائه دهند. 

به گفته این مسئول، این اتوبوس ها هر روز چند نوبت تور بازدید را برای گردشگران از مبداء تاق‌بستان برپا می کنند. 

جلیلیان خاطرنشان کرد: علاوه بر دو دستگاه اتوبوس گردشگری، شهرداری کرمانشاه نیز بین ۹ تا ۱۵ دستگاه تاکسی ون را برای جابجایی و برگزاری تورهای گردشگری ویژه میهمانان نوروزی در نظر گرفته که تا پایان تعطیلات ارائه خدمت خواهند داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.