صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / چرا وزیر جهادکشاورزی جلوی قاچاق گوسفند را نمی‌گیرد؟
چرا وزیر جهادکشاورزی جلوی قاچاق گوسفند را نمی‌گیرد؟

نماینده رشت در مجلس:

چرا وزیر جهادکشاورزی جلوی قاچاق گوسفند را نمی‌گیرد؟

نماینده مردم رشت در مجلس در تذکری به وزیر جهادکشاورزی، متذکر شد: می‌گویید گوسفند به صورت گله‌ای از کشور خارج می‌شود؛ مگر شما مسئول نیستید؟ چرا از نیروی انتظامی استفاده نمی‌کنید و جلوی قاچاق را نمی‌گیرید؟

جبار کوچکی نژاد

به گزارش کسب و کار نیوز، جبار کوچکی‌نژاد در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از مقام معظم رهبری تشکر کرد و افزود: ملتی که چهار دهه اول انقلاب را با همه فراز و نشیب با اقتدار ادامه دادند و دراوج اقتدارنظام جمهوری اسلامی ۴۰ سال آینده را طی می کنند. تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم از بین بردن خطاهای گذشته است، مرز بندی شفاف و پر رنگ با دشمنان  نظام جمهوری اسلامی ایران، تکیه بر جوانان، توجه به علم و دانش، تاکید بر اقتصاد، مبارزه با فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی که غده چرکین نظام است، که خارج کردن این غده چرکین انسان هایی با ایمان، جهادگرد با دستانی پاک و دل های نورانی می خواهد، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمنان نظام شاخصه مهم این پیام بود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: امروز حل مشکل اقتصادی کشور، روحیه انقلابی و انقلابی عمل کردن را می خواهد، با همین روحیه انقلابی در هشت سال دفاع مقدس و تمامی پیچ و خم‌های خطرناک انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم، آنچه در اقتصاد ما را عقب نگه داشته است منفعت‌طلبی، عافیت اندیشی، فساد اقتصادی است، روحیه انقلابی نه تنها در داخل کشور، بلکه در خارج از کشور هم برای کشور افتخار آفرید. متاسفم برای افرادی که به تذکرات مقام معظم رهبری توجه نکردند، دولت و مجلس به جای توکل به خدای بزرگ، نجات کشور را در ارتباط با استکبار، جستجو می کنند، آنهایی که می گفتند برجام نجات دهنده کشور است صادقانه اعتراف کنند، نه تنها کشور را ۶ سال عقب نگه داشت بلکه مسیر توسعه کشور را کند و تعطیل کرد. امروز شجاعانه اعلام کنید برجام نقطه سیاه در تاریخ دولت است، متاسفانه از گذشته درس نمی گیرند و به جای جبران اشتباه، استعفا می‌دهند، هماهنگ با دشمنان نظام، حل مشکل را در تصویب لوایح سه‌گانه CFT، پالرمو و  لوایح دیگر می دانند، با فشار  و تهدید به مجمع تشخیص مصلحت نظام، تلاش می‌کنند این لوایح را تصویب کنند. یقینا بزرگان کشور در مجمع این لوایح را رد می کنند تا مسیر غلط در کشور را ببندند.

کوچکی نژاد بیان داشت: چرا وقتی همکاران شما از ظرفیت قانون اساسی استفاده می‌کنند و از رئیس جمهور سوال و بازخواست می کنند لقب اسرائیلی و آمریکایی می‌دهید؟ هماهنگ با دشمنان نظام کسانی هستند که مردم را در تنگنا و مشکلات قرار داده‌اند، امروز باید دولتمردان جواب دهند با ضعف عملکرد خود ده‌ها میلیارد دلار از کشور خارج شد و میلیاردها دلار به جیب سوء استفاده گران ریختید و سفره مردم عزیز را کوچک کردید. مگر در جنگ اقتصادی نیستیم؟ همکاران از شما سوال می‌کنند مگر در جنگ کوچکترین اشتباه جان انسان‌ها را به خطر نمی‌اندازد؟ نباید عاملین اشتباه محاکمه شوند؟ چرا با عملکرد خود به مردم ظلم می‌کنید؟ چرا قوه قضاییه در مقابل تصمیمات غلط دولت اقدام نمی‌کند؟ چرا با خیانت کاران به اموال مردم چه در دولت، چه در جاهای دیگر برخورد نمی‌کنید؟ چرا به جای دفاع از مردم از خیانتکاران فتنه دفاع می‌کنید؟ شما بدانید اگر حصر را بردارید، مردم و خانواده‌های آسیب دیده از قوه قضاییه می‌خواهند محاکمه سران فتنه را شروع کنند و آن وقت آبرویی برای شما باقی نمی‌ماند.

وی با مخاطب قرار دادن رییس‌جمهور از وی پرسید:  آقای رئیس جمهور آیا می دانید در جنگ اقتصادی سیاست‌های نفتی مهمترین اهرم اقتصاد کشور است چرا کلید حل مشکل اقتصادی کشور را به کسی دادید که همه درهای ورودی کشور را قفل کرده و به جای همسایگان و کشورهای دوست به دنبال دشمنان ۴۰ ساله مردم می‌رود؟ کدام عقل سلیم چنین می کند؟ آیا نباید به شماها شک کنیم که دانسته کشور را به سوی پرتگاه می‌برید؟ اگر خائنین به کشور را از بدنه اجرایی دور نکنید، نیروی انقلاب ناچارند از اهرم‌های قانونی در مقابل شما بایستند و آن وقت مشخص می شود چه کسی با دشمنان نظام هماهنگ عمل می‌کنند. وزرای اقتصادی و خدماتی دولت، آیا دشمنان این مردم را اذیت نکرده‌اند که شما دانسته یا نادانسته با عملکرد خود مردم را در تنگنای اقتصادی قرارداده‌اید؟ مگر چند ماه قبل مجلس طرحی نیاورد تا کالاهای ضروری مردم را قانونی و صحیح به دست مردم برساند؟ شما همینجا وعده دادید که خودتان لایحه می‌آورید، چه شد؟ آیا لایحه آوردید یا میلیاردها دلار را در کشور حیف و میل کردید؟ آیا در جنگ اقتصادی سرعت عمل شما این است؟ به دوستان  وکیل الدوله گفتید به این طرح رای ندهند.

نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد از نامه رییس سازمان برنامه و بودجه مرجع مغایر دانستن مصوبات مجلس با قوانین جاری کشور را شورای نگهبان دانست و افزود:  ۴۰۰ هزار تومان به حقوق محرومین اضافه شده است، می گویید به قانون عمل نمی کنید، شما چه کار هستید که می گوید قانون مجلس را قبول ندارید؟ گفته‌اید نخبگان را فراری می‌دهید، کدام نخبگان؟ نخبگان علمی و استاتید دانشگاه که از مالیات معاف شدند، اینجا هم از ۱۰ درصد و ۴۰۰ تومان برخوردار می‌شوند، نکند نگرانی شما برای حقوق‌های نجومی آنهایی که حقوق‌های بالای ۱۰ میلیونی می‌گیرند است، چطور شد میلیون‌ها فرهنگی و ۴۰۰ هزار پرستار و هزاران کارگر و کسان دیگر که باید از این منابع استفاده کنند شما را نگران نکردند اما عده‌ای اندک که از آنها کم می شود باعث نگرانی شما شد؟

نماینده مردم رشت در مجلس در تذکری به وزیر جهادکشاورزی، متذکر شد: می‌گویید گوسفند به صورت گله‌ای از کشور خارج می‌شود؛ مگر شما مسئول نیستید؟ چرا از نیروی انتظامی استفاده نمی‌کنید و جلوی قاچاق را نمی گیرید؟ از سوی دیگر با ارز ۴۲۰۰ تومان برنجی که مورد نیاز نیست را وارد کشور می‌کنید تا کشاورز را زمین‌گیر کنید؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.