صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پیروزی اتلتیکو مادرید با دبل موراتا
پیروزی اتلتیکو مادرید با دبل موراتا

پیروزی اتلتیکو مادرید با دبل موراتا

اتلتیکو مادرید با گل‌های مهاجم اسپانیایی‌اش توانست رئال سوسیداد را شکست دهد.

آلوارو موراتا

به گزارش کسب و کار نیوز، اتلتیکو مادرید در هفته بیست‌وششم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با دو گل میزبانش را در آنوئتا شکست داد.

رئال سوسیداد بازی را خوب شروع کرد و توپ و میانه میدان را در اختیار داشت. میزبان قصد داشت دروازه اتلتیکو را باز کند اما حمله‌های این تیم راه به جایی نبرد. در چنین شرایطی مدافع‌های سوسیداد اشتباه کردند و آلوارو موراتا می‌توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند.

پس از این اتفاق اتلتیکو شروع به حمله کرد و در نهایت در دقیقه ۳۰ به گل رسید. توماس لمار توپ را از نقطه کرنر ارسال کرد و دیگو گودین با سر به توپ ضربه زد که به موراتا رسید، مهاجم اسپانیایی با ضربه سر دروازه سوسیداد را باز کرد. چند دقیقه بعد اتلتیکو صاحب یک ضربه آزاد شد که کوکه توپ را سانتر کرد و موارتا گل دیگری را با ضربه سر به ثمر رساند.

در ادامه تلاش‌های میزبان برای جبران، بدون نتیجه ماند و نیمه اول با پیروزی قرمز و سفیدپوشان به پایان رسید. در شروع ۴۵ دقیقه دوم شرایط بازی کاملاً عوض شد و رئال سوسیداد کاملاً توپ و میانه میدان را در اختیار گرفت. این تیم یک‌بار دروازه اتلتیکو را تهدید کرد که واکنش زیبای یان اوبلاک اجازه گلزنی را به آن‌ها نداد. در دقیقه ۶۲ کوکه یک خطای شدید روی بازیکن سوسیداد کرد و داور به او کارت زرد نشان داد. کوکه برای دومین بار کارت می‌گرفت و مجبور شد زمین را ترک کند.

پس از ۱۰ نفره شدن اتلتیکو، حمله‌های میزبان بیشتر شد اما توپ‌ها از خط دروازه عبور نمی‌کردند. در مقابل قرمز و سفیدپوشان هم در ضدحمله راه به جایی نبردند. در نهایت سه امتیاز بازی به اتلتیکو رسید و اختلاف این تیم با بارسلونای صدرنشین در هفت امتیاز باقی ماند.

شاگردان سیمئونه با ۵۳ امتیاز در جایگاه دوم لالیگا قرار دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.