صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ورزشکار پرش با نیزه ایران: رقیب خارجی نداشتم/ امیدوارم این مسابقات در آینده بهتر شود
ورزشکار پرش با نیزه ایران: رقیب خارجی نداشتم/ امیدوارم این مسابقات در آینده بهتر شود

بعد از قهرمانی در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن تهران؛

ورزشکار پرش با نیزه ایران: رقیب خارجی نداشتم/ امیدوارم این مسابقات در آینده بهتر شود

اولین مدال‌آور مسابقات بین‌المللی دوومیدانی تهران در پرش با نیزه، گفت: هرچند که در ماده پرش با نیزه رقیب خارجی نداشتیم اما همین که این مسابقات استارت خورده و کشورهای دیگر به ایران آمده‌اند، شرایط خوبی است.

دوومیدانی بانوان/پرش با نیزه

محمد بنی آدم در گفت‌وگو با ایسنا در مورد این مسابقات اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات خوب بود. شرایط من در کل خوب است هرچند که از رکوردم راضی نیستم. دو هفته‌ای است که بیمارم و چشمانم عفونت کرده است. سرماخوردگی شدید داشتم و مدتی بیمارستان بودم. چشمانم عفونت کرده و شفاف نمی بی نم.
ورزشکار پرش با نیزه در ادامه گفت: در این ماده رقیب خارجی نداشتیم. به امید حریف خارجی آمده بودم که عملکردم بهتر شود اما نمی دانم شاید انصراف داده‌اند. در استارت لیست نام یک ورزشکار عراقی هم بود که در مسابقه شرکت نکرد.
وی ادامه داد: خدا را شکر مجدداً تورنمنت‌های خارجی راه افتاد. مدتی بود که کشورهای خارجی به ایران نمی‌آمدند و این مسابقات را نداشتیم. فقط مسابقات داخلی را داشتیم. همین که این مسابقات استارت خورده و کشورهای دیگر به ایران آمده‌اند، خوب است.
بنی آدم ادامه داد: ان شاءالله در سال‌های آینده این مسابقات سطحش بهتر شود و ورزشکاران بیشتری به ایران بیایند. امیدوارم این مسابقات در آینده روز به روز بهتر شود و در فضای باز هم این مسابقات را داشته باشیم و ورزشکاران سایر کشورها هم به ایران دعوت شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.