صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مراسم بزرگداشت محمد خبیری برگزار شد
مراسم بزرگداشت محمد خبیری برگزار شد

مراسم بزرگداشت محمد خبیری برگزار شد

مراسم بزرگداشت عضو سابق کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در دانشگاه تهران برگزار شد.

مراسم بزرگداشت محمد خبیری

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم نکوداشت محمد خبیری، عضو سابق کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور جمعی از اهالی ورزش از جمله برانکو ایوانکوویچ (سرمربی تیم پرسپولیس)، عبدالحمید احمدی (معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش)، ابراهیم شکوری (دبیرکل فدراسیون فوتبال)، ساکت (دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال) و جمعی از دانشگاهیان برگزار شد.

محمد خبیری در ابتدای سخنان خود در این مراسم گفت: ما هر چه داریم مدیون بزرگان قبلی هستیم که زحمات زیادی کشیدند. جا دارد از معمار علوم تربیت‌بدنی جدید که دکتر مهدی نمازی‌زاده است، تشکر کنم. چرا که او تلاش‌های زیادی برای تربیت‌بدنی کرد.
او در مورد برانکو ایوانکوویچ نیز که از مهمانان این مراسم بود، گفت: آمدن برانکو به ایران افتخار بزرگی برای فدراسیون ایران بود.

خبیری در ادامه بیان کرد: باید دغدغه جوانان و ورزش را داشته باشیم. توصیه می‌کنم دنبال این باشیم که فرزندان‌مان را برای زندگی آینده آماده کنیم. هر چه بتوانیم عاشق کار و موفقیت فرزندان و دانشجویان‌مان باشیم، بیشتر لذت می بریم.

محمد خبیری عضو سابق کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو مجمع عمومی و کمیته فوتسال فدراسیون جهانی فوتبال است که در پایان این مراسم از او تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.