چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / عملکرد دانشگاه مذاهب اسلامی در کمیسیون آموزش بررسی شد
عملکرد دانشگاه مذاهب اسلامی در کمیسیون آموزش بررسی شد

عملکرد دانشگاه مذاهب اسلامی در کمیسیون آموزش بررسی شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در جلسه این کمیسیون برای ارائه گزارش عملکرد این دانشگاه خبر داد.

دانشگاه مذاهب اسلامی

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این جلسه با حضور رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی برای استماع گزارشی از عملکرد این دانشگاه و اقدامات انجام‌شده در جهت ارتقای علمی پیروان مذاهب مختلف تشکیل شد.

به گفته وی طبق توضیحات ارائه شده، این دانشگاه ضمن پشتیبانی از پروژه‌های مربوط به نزدیکی و همفکری با مذاهب مختلف با بسیاری از ائمه جمعه کشور ارتباط داشته و از یافته‌های پژوهشی برای ارتقای علمی دانشگاه استفاده می‌کند. همچنین این دانشگاه ارتباط خوبی با مجمع جهانی تقریب مذاهب دارد و، پیروان مذاهب مختلف در داخل کشور را به عنوان دانشجو و اعضای هیأت علمی پشتیبانی می‌کند.

میرزاده با اشاره به استماع گزارش رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران درباره فعالیت‌های سالانه این صندوق، گفت: این گزارش ناظر به حمایت از پژوهشگران، اساتید، طرح‌های پژوهشی در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف به‌ویژه توجه خاص به رشته‌های میان‌رشته‌ای و علوم انسانی بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.