صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / بحرین: درصورت عدم بازگشت قطر به “مسیر درست” هیچ نیازی به آن وجود ندارد
بحرین: درصورت عدم بازگشت قطر به “مسیر درست” هیچ نیازی به آن وجود ندارد

بحرین: درصورت عدم بازگشت قطر به “مسیر درست” هیچ نیازی به آن وجود ندارد

وزیر خارجه بحرین در سخنانی گفت که قطر چنانچه به مسیر درست بازگردد، جزئی از منطقه است، اما در غیر این صورت هیچ نیازی به آن وجود ندارد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین در گفت‌وگو با روزنامه البیان امارات درباره قطع روابط با قطر اظهار داشت: کشورهای خواهان “مقابله با تروریسم” دست به “تحریم” قطر زده‌اند، نه آنطور که دوحه ادعا می‌کند، دست به “محاصره” قطر زده باشند.

وی افزود: چنانچه قطر به مسیر درست خود بازگردد جزئی از منطقه است، در غیر این صورت هیچگونه نیازی به آن وجود ندارد.

وزیر خارجه بحرین گفت: قطر باید بداند که مسئول حمایت از تروریسم، تزریق اموال برای مداخله در امور داخلی کشورهای عربی و توطئه علیه کشورهای حوزه خلیج (فارس) است و پس از آن به جهان می‌گوید که یک کشور محاصره شده است. قطر سیاست‌های خود را تغییر نداده و هیچگونه موضعی در قبال حمایت از تروریسم در سراسر جهان اتخاذ نکرده است.

این مقام بحرینی تصریح کرد: اقدامات قطر همچنان ادامه دارد و امیدواریم که دست از چنین اقداماتی بردارد، چراکه در غیر این صورت ما به هیچ وجه با آن تعامل نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: کنفرانس سازمان همکاری اسلامی در امارات به راه‌های مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی و همچنین مطرح کردن راه حل‌هایی برای تحقق امنیت و ثبات در جهان پرداخت.

وزیر خارجه بحرین اظهار داشت: گروه اخوان المسلمین از جمله پایه‌های گروه‌های تروریستی است که ما امروز شاهد آنها هستیم که آخرین این گروه‌ها، داعش و بوکوحرام هستند. راه حل مقابله با تروریسم شفافیت و مخفی نشدن پشت مواضع سیاسی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.