چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اظهارات راموس درباره ضربه اش به مسی
اظهارات راموس درباره ضربه اش به مسی

اظهارات راموس درباره ضربه اش به مسی

مدافع رئال مادرید درباره ضربه آرنجش به مهاجم بارسلونا توضیح داد.

راموس و مسی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه در هفته بیست و ششم لالیگا با یک گل مغلوب بارسلونا شد. سرخیو راموس پس از بازی گفت: بازی کردن مقابل بارسا یک کابوس نیست. چهارشنبه هفته گذشته با وجود برتری مان مانند نوکمپ نتوانستیم به گل برسیم و مؤثر واقع نشدیم. در مقابل حریف به گل رسید. با وجود حذف از کوپا دل ری در لالیگا یک فرصت خوب داشتیم تا اختلاف را کمتر کنیم اما اکنون تنها باید به آنها تبریک بگوییم. تنها خوب بازی کردن کافی نبود.

مدافع رئال مادرید در ادامه افزود: دو بازی خیلی نزدیکی بود که انرژی زیادی از بازیکنان هر دو تیم گرفت. باید توجه کرد که زمان زیادی برای ریکاوری نداشتیم‌. آنها نیز می‌توانند از این موضوع انتقاد کنند.

بازیکن اسپانیایی درباره احتمال فتح لالیگا اظهار کرد: پیروزی در این بازی برای بارسلونا یک گام مهم دیگر بود. این تیم اختلافش را با ما بیشتر کرد و حیف که ما نتوانستیم فاصله مان را کمتر کنیم. اکنون اختلاف ما با این تیم خیلی زیاد شده است. تا پایان رقابت خواهیم کرد چون هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

راموس در این بازی یک ضربه با آرنج به صورت لیونل مسی زد اما داور آن را نادیده گرفت و مدافع مادرید را اخراج نکرد. کاپیتان رئال مادرید در این باره گفت: آن یک صحنه از بازی بود و از عمد آن کار را نکردم. با این حال موضوع بد برداشت شد.

رئال مادرید اکنون تنها جامی که شانس قهرمانی دارد لیگ قهرمانان اروپا است. راموس در این رابطه اظهار کرد: در لالیگا هم اگر از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی باشیم و انگیزه بالا داشته باشیم می‌توانیم از شانس قهرمانی برخوردار باشیم. سه شنبه یک فینال دیگر در لیگ قهرمانان پیش رو داریم و برای آن خواهیم جنگید. در لالیگا سعی خواهیم کرد اختلاف را کمتر کنیم‌.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.