صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / واگذاری ۴ هزار انشعاب گاز شهری در طول سه ماه به مردم زاهدان
واگذاری ۴ هزار انشعاب گاز شهری در طول سه ماه به مردم زاهدان

واگذاری ۴ هزار انشعاب گاز شهری در طول سه ماه به مردم زاهدان

سرپرست فرمانداری زاهدان گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور را یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در طول سه ماه گذشته ۴ هزار انشعاب گاز شهری خانگی در شهر زاهدان به متقاضیان واگذار شد که این رقم با مجموع واگذاری‌های یک سال گذشته برابری می‌کند.

گازرسانی

‌به گزارش کسب و کار نیوز- ابوذر مهدی نخعی در جمع خبرنگاران بیان کرد: دلیل کندی روند عملیات گازرسانی شهری در زاهدان برخی خلأ‌های فنی است.

وی گفت: نبود ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز در برخی مناطق این شهر که منازل آن علمک گذاری شده بود، دلیل تأخیر در روند گازرسانی بود که در ماه‌های گذشته نصب این ایستگاه‌ها تسریع شد و هم اینک ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری زاهدان همچنین از راه اندازی جایگاه سوخت CNG در این شهر خبر داد و گفت: هم اینک دو مجموعه حقوقی عام المنفعه متقاضی سرمایه گذاری برای راه اندازی این جایگاه‌ها هستند.

نخعی با بیان اینکه محل این جایگاه‌ها در زیباشهر و بلوار جمهوری اسلامی زاهدان جانمایی شده است، افزود: هیچ مانع و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و روند راه اندازی این دو جایگاه به زودی آغاز می‌شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در صورتی که افراد دیگری متقاضی سرمایه گذاری در این بخش باشند، فرمانداری زاهدان از آنان استقبال می‌کند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.