صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / محمودی‌شاه‌نشین: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب در ۴۰ سالگی تحقق شعار «استقلال» است
محمودی‌شاه‌نشین: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب در ۴۰ سالگی تحقق شعار «استقلال» است

/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

محمودی‌شاه‌نشین: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب در ۴۰ سالگی تحقق شعار «استقلال» است

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه «باید دستاوردهای انقلاب را همراه با تهدیدها و توطئه‌ها در طول این ۴۰ سال در یک قاب دید» گفت: انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال توانسته شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را به عرصه ظهور برساند و کشور را در مسیر استقلال پیش ببرد.

محمد محمودی شاه‌نشین

محمد محمودی شاه نشین در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دستاوردهای انقلاب در ۴۰ سالگی بیان کرد: زمانی که ما می‌خواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را در ۴۰ سال گذشته ببینیم باید در کنار آن تحریم، جنگ، توطئه و ترورها را نیز ببینیم. انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها دستاوردهایی در مباحث علمی و تکنولوژی و رشد و توسعه کشور داشته است اما بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب در طول این ۴۰ سال رسیدن به شعار استقلال بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال توانسته شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را به عرصه ظهور برساند و کشور را در مسیر استقلال پیش ببرد. از نظر من این دستاورد در درونش ده‌ها آمار و ارقام و دستاوردهای دیگر نهفته است.

نماینده مردم شهریار در مجلس در ادامه درباره بزرگ‌ترین چالشی که انقلاب پس از ۴۰ سالگی با آن مواجه خواهد بود، بیان کرد: در دهه جدید، انقلاب اسلامی با جنگ تحریم اقتصادی مواجه است و بزرگ‌ترین چالش ما این است که بتوانیم با مشکلی که خروج آمریکا از برجام ایجاد کرده و تحریم‌هایی که علیه ما اعمال کرده است روبه رو شویم. امروز ما در تنگنای اقتصادی هستیم و خریداران نفت ما دچار مشکل شده اند.

محمودی شاه نشین در ادامه در پاسخ به این سوال که بزرگ‌ترین خطا و اشکال در طول این ۴۰ سال چه بوده است، بیان کرد: بیشتر اشتباهات در طول این چند سال از نوع غیر استراتژیک بوده است و نمی‌شود از آنها به عنوان خطای بزرگ یاد کرد. در طول این سال‌ها انقلاب دچار مشکلاتی در حوزه اجرایی و خطاهایی ناشی از کم تجربگی در مدیریت کلان کشور بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.