صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / دانشگاه آزاد بسترسازی اشتغال دانش بنیان را در برنامه‌های خود دارد

دکتر طهرانچی:

دانشگاه آزاد بسترسازی اشتغال دانش بنیان را در برنامه‌های خود دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اساتید سرمایه‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند گفت: این دانشگاه تضمین کیفیت و بسترسازی اشتغال دانش‌بنیان را در برنامه‌های خود دارد.

طهرانچی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بعد از بازدید از واحد قوچان در نشست صمیمانه با جمعی از اعضای هیأت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی گفت: با توجه به اینکه رشته‌های واحد قوچان از انسجام درونی برخوردار است، این واحد می‌تواند در صنایع غذایی تبدیل به قطب صنایع غذایی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: صنایع غذایی تنها مختص صنایع پایین دستی نیست و اقتصاد صنایع غذایی، مدیریت بازرگانی، مالی و گمرک صنایع غذایی را نیز شامل می‌شود.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فعالیت ۵ هزار و۳۰۰ صنعت در استان خراسان رضوی، بر برندسازی صنایع غذایی و راه‌اندازی کلنیک صنعت در واحد قوچان تاکید کرد و گفت: با ایجاد این کلنیک امکان ارائه مشاوره به بخش‌های مختلف صنعت امکان‌پذیر می‌شود و صنایع نیز از امکانات و پتانسیل و ظرفیت عظیم اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: باید با تغییر الگوی تربیتی از معطلی و به بطالت رفتن وقت جوانان جلوگیری کرد و از توانمندی آنان در صنایع استفاده کرد.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر انجام پژوهش‌های خاص در این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با حمایت و تقویت کانون‌های صنعت و دانشگاه مشکلات صنعت را حل کند.

دکتر طهرانچی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از بزرگترین سازمان تجهیزات پیشرفته و بزرگترین شبکه آزمایشگاهی کشور، آینده روشنی پیش رو دارد و می‌تواند در راستای پیشرفت جامعه گام‌های اساسی بردارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرمایه‌های این دانشگاه یاد کرد و گفت: با بازنشستگی پیش از موعد اعضای هیأت علمی مخالفم چرا که دانشگاه آزاد اسلامی تضمین کیفیت و بسترسازی اشتغال دانش‌بنیان را در برنامه‌های خود دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.