صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / خسارت ۸۰۰ میلیارد تومانی سیلاب‌های امسال در خوزستان
خسارت ۸۰۰ میلیارد تومانی سیلاب‌های امسال در خوزستان

حاجی‌زاده عنوان کرد:

خسارت ۸۰۰ میلیارد تومانی سیلاب‌های امسال در خوزستان

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: بر اثر سیلاب‌های امسال در استان حدود ۸۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف وارد شده است.

شهر "رفیع" در محاصره سیلاب

به گزارش کسب و کار نیوز، کیامرث حاجی‌زاده شامگاه ۱۰ بهمن ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران خوزستان که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ما در تابستان درگیر ابر بحران خشکسالی در استان خوزستان بودیم و از ابتدای امسال تاکنون برای حل بحران‌های استان ۳۵ جلسه ستاد مدیریت بحران استان را برگزار کرده‌ایم.

وی با اشاره به صدور به موقع هشدارها و اخطاریه‌ها توسط مدیریت بحران استان، افزود: اگر این اخطاریه‌های به موقع صادر نمی‌شد، امسال سه مرتبه مساله سیلاب سال ۹۵ در خوزستان اتفاق می‌افتاد. خوشبختانه با تعامل بین بخشی و همراهی مردم شاهد این بودیم که چنین اتفاقی در خوزستان رخ نداد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: بسیاری از سیل بندها در خوزستان پیش از انقلاب و برخی نیز در سال‌های جنگ ساخته شده‌اند. در این زمینه لازم است تا اقداماتی انجام گیرد و نسبت به ترمیم یا احداث سیل بندهای جدید اقدام شود.

حاجی زاده با اشاره به عدم پرداخت خسارت کشاورزان در سیلاب سال ۹۵ خوزستان، ادامه داد: تاکنون این خسارت به کشاورزان پرداخت نشده و این موضوع باعث گله‌مندی مردم شده است. متأسفانه اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ مانند خسارت سیلاب سال ۹۵ به استان خوزستان تخصیص پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه خسارت وارد شده در سیلاب سال ۹۵ حدود ۹۰۰ میلیارد تومان بود، گفت: تاکنون این خسارت پرداخت نشده است و خسارت وارد شده بر اثر سیلاب‌های امسال به استان نیز حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.