صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / ترامپ: دموکرات‌ها در برابر ایران ضعیف و منفعل هستند

ترامپ: دموکرات‌ها در برابر ایران ضعیف و منفعل هستند

رئیس جمهور آمریکا با ضعیف خواندن دموکرات‌ها در برابر ایران، گفت که آنها در برابر تهران ضعیف و منفعل هستند.

ترامپ

به گزارش کسب و کار نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه در توئیتر خود نوشت: شومر (رهبر اقلیت مجلس سنا) و دموکرات‌ها به شدت طرفدار این هستند که در برابر ایران ضعیف و منفعل باشند.

ترامپ همچنین نوشت: آنها هیچ درکی از خطراتی که آنها (ایرانی‌ها) ممکن است برای کشورمان داشته باشند، ندارند. ایران اکنون به دلیل تحریم‌ها و پایان توافق هسته‌ای درگیر بحران اقتصادی است. دموکرات‌ها ما را در موقعیت بدی قرار دادند اما اکنون اوضاع خوب است.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که برخی قانونگذاران و مقامات اطلاعاتی پیشین آمریکا به طور گسترده از واکنش ترامپ نسبت به ارزیابی آژانس‌های اطلاعاتی درباره ایران انتقاد کردند.

ترامپ روز چهارشنبه گفته بود که مقامات اطلاعاتی آمریکا باید به مدرسه بازگردند. آنها نسبت به خطرات ایران ساده لوح و منفعل هستند.

جامعه اطلاعاتی آمریکا در گزارش سالانه خود درباره تهدیدات جهانی تأیید کرده است که ایران به توافق هسته‌ای پایبند است و سلاح هسته‌ای نمی‌سازد.

چاک شومر، رهبر اقلیت مجلس سنا با انتقاد از این واکنش ترامپ در نامه‌ای خطاب به رئیس اطلاعات ملی آمریکا خواستار تماس او با ترامپ و مطلع کردن رئیس جمهور از خطرات تضعیف ارزیابی‌های آژانس‌های اطلاعاتی کشور شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.