صفحه اصلی / سرخط خبرها / افتتاح و بهره برداری از ۲۴۴ پروژه در زاهدان
افتتاح و بهره برداری از ۲۴۴ پروژه در زاهدان

بمناسبت دهه مبارک فجر صورت می گیرد

افتتاح و بهره برداری از ۲۴۴ پروژه در زاهدان

به گزارش خبرنگار کسب و کار سرپرست فرمانداری زاهدان در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعلام برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: 244 پروژه با اعتبار 164 میلیارد و 317 میلیون تومان بمناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف بهداشتی، آموزشی و عمرانی در سطح شهرستان زاهدان به بهره برداری خواهد رسید.

ابوذر مهدی نخعی افزود: ۱۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۳۹۶ میلیون تومان در زاهدان به بهره برداری می رسد.
به گزارش کسب و کار نیوز، فرماندار زاهدان خاطر نشان کرد: در ایام الله دهه فجر ، ۲۸ پروژه در بخش نصرت آباد با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان و ۱۳ پروژه با اعتبار ۷ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان در بخش کورین به بهره برداری خواهد رسید.
وی بیان داشت : ۴۷ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان در حوزه شهر زاهدان به کلنگ زنی خواهد شد.
سرپرست فرمانداری زاهدان ضمن اشاره به افتتاح ۴۲ پروژه با اعتبار ۵۴ میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومان در زاهدان ، اظهار داشت: یکی از برنامه های محوری دهه فجر برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان است که در این نمایشگاه تمامی دستگاه ها و ارگان های دولتی و نظامی موظف به ارائه گزارش عملکرد چهل ساله خود هستند.

وی اذعان داشت: این نمایشگاه در ایام الله دهه فجر و از یازدهم تا هفدهم بهمن در محل نمایشگا ه های بین المللی زاهدان برگزار می شود.

نخعی با بیان اینکه این نمایشگاه از فردا ۱۱ بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد، افزود: بازدید از این نمایشگاه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ وعصرها از ۱۶ تا ۱۸ خواهد بود.
وی در ادامه گفت: در این نمایشگاه میز خدمت مسئولین قرارداده شده که علاوه بر ارائه عملکرد، به مشکلات مردم رسیدگی خواهند کرد.
نخعی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته که از ۵ مسجد اهل تسنن و ۵مسجد اهل تشیع دیدن خواهیم کرد.
وی درخصوص حادثه انفجار بمب صوتی در زاهدان گفت: این حادثه حکایت از کوردلی و ناتوانی دشمنان دارد چرا که دشمنان انقلاب نمی توانند این درخت تنومند را به راحتی بیاندازند.
سرپرست فرمانداری زاهدان عنوان کرد: این حادثه ۴ مجروح داشته که هر ۴ نفر مرخص شده اند.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.