صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / پاسگاه‌های مرزی خراسان شمالی نیازمند تجهیزات جدید هستند
پاسگاه‌های مرزی خراسان شمالی نیازمند تجهیزات جدید هستند

استاندار:

پاسگاه‌های مرزی خراسان شمالی نیازمند تجهیزات جدید هستند

‌استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه هرچند این استان دارای مرزداران غیور و مرزهای امنی است، گفت: اما مرزهای این استان نیازمند تجهیزات جدید هستند.

‌استاندار خراسان شمالی

‌به گزارش کسب و کار نیوز در پاسخ به این سوال که مرزهای این استان نیازمند چه تجهیزاتی هستند، افزود: در بازدیدی که از نقاط مرزی این استان داشتم؛ یکی از نیازهایی اساسی که از سوی مرزبانی اعلام شد، کامیون برف روب برای باز کردن راه دسترسی بوده است.

وی ادامه داد: با خرید این وسیله نقلیه موافقت شده و به زودی ماشین برف روب نیز به تجهیزات مرزی استان افزوده خواهد شد.

شجاعی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تسریع در راه اندازی پیست اسب دوانی در این استان هم اظهار کرد: نگاه ویژه ای به حوزه جوانان در تمامی حوزه‌ها خواهیم داشت که یکی از این حوزه‌ها بخش ورزش است.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه خراسان شمالی در حوزه برخی از ورزش‌ها حرف برای گفتن دارد اما صدای آن در سطح کشور شنیده نمی‌شود، باید کاری کنیم که این صداها شنیده شود.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه به حوزه فن آوری اطلاعات نیز اشاره کرد و گفت: خراسان شمالی در حوزه فن آوری اطلاعات بسیار ضعیف است و از وزیر مربوطه قول گرفته ام تا برای حل این مشکل تا پایان سال به استان سفری داشته باشند.

وی افزود: یکی از شهرستان‌هایی که در حوزه فن آوری اطلاعات با مشکل مواجه است، شهرستان مرزی راز و جرگلان است که البته این شهرستان نداشته‌های زیادی دارد و برای رفع نداشته‌ها باید به این خطه یورش برد.

استاندار خراسان شمالی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برنامه ریزی ها برای حل مشکل سیستم‌های گرمایشی در مدارس عشایری استان به چه شکل خواهد بود؟ توضیح داد: بخاری‌های نفتی از سطح مدارس روستایی خراسان شمالی برچیده شدند و منتظر جمع آوری اطلاعات از تمام محل‌هایی هستم که عشایر اسکان دارند و کوچ می‌کنند.

وی تاکید کرد: به طور قطع بعد از تکمیل اطلاعات، فاز دوم رسیدگی به سیستم‌های گرمایشی مدارس عشایری است.

شجاعی از ساخت مراکز درمانی شبانه روزی در دو بخش شهرستان راز و جرگلان گفت: یکی از خواسته‌های مردم این شهرستان ساخت بیمارستان است که گفت و گوهای لازم در رابطه با این درخواست با وزارت بهداشت انجام خواهد شد اما اگر با اجرای این پروژه نیز موافقت شود، در حال حاضر چیزی دست مردم منطقه را نخواهد گرفت؛ در نتیجه ساخت دو مرکز شبانه روزی در بخش‌های غلامان و جرگلان پیگیری خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر آن برای اینکه مردم این شهرستان برای امور درمانی خود به بجنورد مراجعه نکنند، هشت مرکز درمانی موجود در این شهرستان تجهیز خواهند شد.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.