چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / گیلان / واگذاری ۴۹۲ واحد مسکن مهر در گیلان طی دهه فجر
واگذاری ۴۹۲ واحد مسکن مهر در گیلان طی دهه فجر

استانداراعلام کرد:

واگذاری ۴۹۲ واحد مسکن مهر در گیلان طی دهه فجر

‌استاندار گیلان با اشاره به جدیت مسئولان حوزه مسکن در این استان گفت: ۴۹۲ واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال واگذار می‌شود.

مسکن مهر

‌به گزارش کسب و کار نیوز- مصطفی سالاری امروز در جلسه شورای مسکن استان گیلان که با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران عامل بانک‌ها و انبوه سازان تشکیل شد، افزود: تاکنون ساخت حدود ۸۵ درصد از واحدهای مسکن مهر استان به اتمام رسیده است.

وی با قدردانی از قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حمایت و تخصیص اعتبارات برای پروژه‌های مسکن مهر تصریح کرد: بخشی از مشکلات پروژه‌های مسکن مهر گیلان مربوط به مشکلات قضائی و برخی دیگر نیز در حوزه دستگاه‌های اجرایی خلاصه می‌شود که با هماهنگی و تعامل می‌توان برای رفع آن اقدام کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان به لایحه بودجه سال ۹۸ و اعتباراتی که در آن برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت نمایندگان مجلس طرح‌های مسکن مهر در لایحه ۹۸ در بخش تخصیص اعتبارات تقویت شود.

سالاری، سرجمع پروژه‌های مسکن مهر استان را ۷۴ هزار و ۶۲۸ واحد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر از این تعداد پروژه نزدیک به ۶۳ هزار واحد در شهرهای مختلف گیلان به بهره‌برداری رسیده و حدود ۱۱ هزار و ۶۹۰ واحد نیز هم‌اکنون در حال ساخت است.

وی تعداد باقی مانده پروژه‌های مسکن مهر رشت در بخش انبوه‌ساز را ۲ هزار و ۸۴۰ واحد اعلام کرد و گفت: این تعداد از پروژه‌ها هم‌اکنون با ۷۰ درصد و در برخی با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل ساخت هستند که برای اتمام آنها به اعتبار مضاعفی نیاز است.

‌انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.