صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مهابادی: داوران در صورت اشتباه، عذرخواهی کنند
مهابادی: داوران در صورت اشتباه، عذرخواهی کنند

مهابادی: داوران در صورت اشتباه، عذرخواهی کنند

سرمربی فجر سپاسی می‌گوید عملکرد داوری در لیگ یک به نسبت سال‌های گذشته در وضعیت بهتری قرار گرفته است.

داود مهابادی

داوود مهابادی سرمربی فجر سپاسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد سه هفته اخیر تیمش در رقابت‌های لیگ یک، اظهار کرد: خدا را شکر موفق شدیم در سه بازی اخیرمان، شش امتیاز به دست آوریم. روند حرکتی تیم ما در شرایط مطلوبی قرار دارد و بازیکنان بسیار زحمت می‌کشند. در این هفته، بازیکنان به مراتب کیفیت بهتری از خودشان نشان دادند. در نوع بازی تیم ما پیشرفت قابل توجهی انجام شده است.

او ادامه داد: ما باید نتایج گذشته را فراموش کنیم و برای بازی‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم. حریف‌های ما در بازی‌های آینده سرسخت‌تر هستند و بازیکنان ما باید تلاش بیشتری انجام دهند تا بتوانیم در نتیجه‌های آینده‌مان نتایج بهتری را کسب کنیم.

مهابادی در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد داوری در سه هفته گذشته با توجه به انتقادات شدیدی که در نیم فصل اول به داوری بود بهتر شده گفت: با توجه به اینکه من سال‌های سال در لیگ یک بودم، عملکرد داوری به نسبت سال‌های گذشته در وضعیت بهتری قرار گرفته است. در سه بازی اخیری که داشتیم، من مورد خاصی از داوری ندیده‌ام. بازی در نیم‌فصل اول بوده که ما باختیم، من رفتم به داور خسته نباشید و تبریک گفته‌ام. چون ما به خودمان باختیم، تیم حریف بهتر بازی کرد و توانست بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذارد. ولی در بعضی بازی‌ها هم هست که داور در آن بازی تأثیر بسزایی دارد. آن یک بحث جداست و باید فدراسیون و کمیته داوران در چینش و انتخاب داوران دقت بیشتری داشته باشند تا حقی از تیمی ضایع نشود. امیدوارم همین روند از تیم داوری ادامه داشته باشد و نتایج بازی‌ها بر اساس زحمات و شایستگی تیم‌ها معین شود.

سرمربی فجر سپاسی در ادامه اظهار کرد: داوران ما، داوران خوبی هستند. بهتر است اگر هم اشتباه می‌کنند، بگویند که اشتباه کردیم. باور کنید که تیم‌ها این عذرخواهی را می‌پذیرند.

مهابادی درباره شرایط فجر سپاسی در آینده گفت: ما تا پایان لیگ دوازده بازی داریم که دوازده فینال برای ما به حساب می‌آید. ما در حال حاضر به بازی شاهین بوشهر فکر می‌کنیم که یک تیم مدعی به حساب می‌آید و نفرات خوبی دارد. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در آن بازی به دست آوریم. روی کاغذ شانس بالانشینی ما ۲۰ درصد است. اولین هدف ما تثبیت تیم تا چهار هفته آینده است تا بتواند از لحاظ روانی به ما کمک کند. در ادامه به این فکر می‌کنیم که از این جایگاه فعلی بالاتر برویم. این مساله به نتایج خودمان و نتایج دیگر تیم‌ها بستگی دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.