صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سپیدرود – پرسپولیس/ اولین محک رسمی پرسپولیس جدید

سپیدرود – پرسپولیس/ اولین محک رسمی پرسپولیس جدید

تیم فوتبال پرسپولیس پنج‌شنبه در دیدرای از جام حذفی به مصاف سپیدرود می‌رود و می‌تواند بعد از مدت‌ها در این بازی از بازیکنان جدیدش استفاده کند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی جم

به گزارش کسب و کار نیوز، با تمام شدن جام ملت‌های آسیا برای ایران، حالا نگاه فوتبال‌دوستان به بازی‌های باشگاهی معطوف می‌شود. بازی‌های جام حذفی قبل از لیگ برتر آغاز شده‌اند و روز سه‌شنبه سایپا برابر داماش گیلان با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا اولین فینالیست جام حذفی مشخص شود. پنج‌شنبه نیز پرسپولیس از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه سردار جنگل رشت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف سپیدرود رشت می‌رود. پرسپولیسی‌ها با تمام شدن دوران محرومیت‌شان از جذب و استفاده بازیکن جدید، از فردا می‌توانند از بازیکنانی مثل رفیعی، شیری، شریفی، کریمی، نادری و بودیمیر استفاده کنند.

با توجه به حذف تیم ملی ایران از جام ملت‌ها برانکو می‌توانست از ۳ ملی‌پوش خود در این بازی استفاده کند اما به خاطر اینکه در پست هافبک دفاعی کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت و احتمالاً ربیع‌خواه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، تصمیم گرفت فقط احمد نورالهی را در لیست ۱۸ نفره قرار دهد و نام بیرانوند و ترابی را خط بزند. هم‌چنین ماهینی و انصاری هم به خاطر مصدومیت در این بازی حضور ندارند. سید جلال حسینی هم که در تمرینات پرسپولیس مصدوم شده بود احتمالاً به این بازی می‌رسد.

در طرف دیگر میدان سپیدرودی قرار دارد که با اضافه کردن پیام صادقیان و حمیدرضا طاهرخانی تیم خودش را تقویت کرده است. علی کریمی با سپیدرود دو بار برابر پرسپولیس قرار گرفته است که در هر دو بازی شکست خورده است و فردا نیز احتمالاً بازی سختی برابر پرسپولیس تقویت شده خواهد داشت. سپیدرودی‌ها که در لیگ برتر در رده پانزدهم قرار دارند می‌توانند با ۳ پیروزی به فینال این بازی‌ها برسند که البته با توجه به حریفانش یعنی پرسپولیس و در مراحل بعدی پدیده و سپاهان، کار بسیار دشواری در پیش دارند.

برنده این دیدار باید در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف پدیده مشهد برود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.