چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بارسلونا با تحقیر سویا به نیمه نهایی کوپا دل‌ری رسید
بارسلونا با تحقیر سویا به نیمه نهایی کوپا دل‌ری رسید

بارسلونا با تحقیر سویا به نیمه نهایی کوپا دل‌ری رسید

بارسلونا با پیروزی پر گل برابر سویا توانست به مرحله نیمه نهایی کوپا دل‌ری صعود کند.

ایوان راکیتیچ

به گزارش کسب و کار نیوز، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری بارسلونا بامداد پنجشنبه به مصاف سویا رفت و ۶ بر یک پیروز شد.

گل نخست بازی را فیلیپ کوتینیو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بازیکن برزیلی در دقیقه ۱۳ نتیجه را یک بر صفر کرد. داور چند دقیقه بعد یک پنالتی به نفع سویا گرفت که ضربه اور بانگا با مهار یاسپر سیلسن همراه شد. در ادامه ایوان راکیتیچ گلزنی کرد تا نتیجه مانند دیدار برگشت شده و همه چیز برابر شود.

در نیمه دوم بارسا باز هم به گل رسید. کوتینیو و سرخی روبرتو گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. پس از این گل‌ها سویا به دنبال جبران بود. با گلزنی گیرمه آرانا مهمان به صعود امیدوار شد. در حالی که این تیم حمله می‌کرد در ضد حمله‌ها ممکن بود دروازه‌اش باز شود. آبی اناری‌ها چند فرصت را از دست دادند اما در نهایت به گل رسیدند. سوآرس نتیجه را ۵ بر یک کرد و آخرین گل این تیم را لیونل مسی به ثمر رساند.

بارسلونا با این پیروزی پر گل به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. پیش از این تیم‌های والنسیا و رئال بتیس به دور بعد راه یافته بودند. در آخرین بازی این مرحله رئال مادرید به مصاف خیرونا می‌رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.