صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / ادامه پیروزی شاگردان حاتمی در لیگ‌برتر بسکتبال
ادامه پیروزی شاگردان حاتمی در لیگ‌برتر بسکتبال

ادامه پیروزی شاگردان حاتمی در لیگ‌برتر بسکتبال

در پایان هفته سیزدهم لیگ‌برتر بسکتبال، تیم پتروشیمی بندر امام توانست روند پیروزی‌های خود را حفظ کند.

دیدار تیم‌های بسکتبال ذوب آهن و پتروشیمی بندرامام

به گزارش کسب و کار نیوز، از ساعت ۱۵ عصر امروز (پنجشنبه) یازدهم بهمن ماه ۱۳۹۷ هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری چهار بازی به میزبانی چهار شهر پیگیری شد که در پایان تیم‌های پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان، پالایش نفت آیادان و شیمیدُر تهران توانستند مقابل رقبای خود به برتری برسند.

اما در نخستین بازی این هفته تیم شهرداری گرگان توانست با درخشش بازیکن خارجی خود “پری پتی” ۷۷ بر ۶۶ حریف خود پگاه ایران را شکست دهد. “پتی” در این بازی توانست ۲۳ امتیاز را برای تیم خود کسب کند.

در دومین بازی این هفته نیز تیم پالایش نفت آبادان میزبان نیرو زمینی ارتش بود که توانست با حساب ۸۱ بر ۶۴ میهمان خود را از پیش رو بردارد. آرن داوودی در این بازی توانست ۱۷ امتیاز را برای نفتی‌ها کسب کرده و امتیاز آورترین بازیکن تیمش باشد. البته پیام کیانی از تیم نیرو زمینی با کسب ۱۸ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد.

در سومین بازی امروز تنها تیم بدون باخت لیگ‌برتر یعنی پتروشیمی بندر امام میزبان تیم رعد پدافند هوایی بود که در یک بازی نسبتاً یک طرفه، با حساب ۹۲ بر ۴۷ به برتری رسید. بهنام یخچالی با کسب ۲۳ امتیاز برای شاگردان حاتمی، امتیاز آورترین بازیکن این میدان شد.

اما در آخرین بازی این هفته نیز تیم ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه ۴۸ بر ۵۴ نتیجه را به میهمان خود شیمیدُر تهران واگذار کرد. در این بازی نیز محمد جمشیدی با کسب ۲۳ امتیاز از تیم شیمیدُر، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار شد.

نتایج کلی هفته سیزدهم لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به قرار زیر است:
شهرداری گرگان ۷۷ – ۶۶ پگاه ایران
پالایش نفت آبادان ۸۱ – ۶۴ نیرو زمینی ارتش
پتروشیمی بندر امام ۹۲ – ۴۷ رعد پدافند هوایی دزفول
ذوب‌آهن اصفهان ۴۸ – ۵۴ شیمیدُر تهران

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.