صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / آغاز پی آف قهرمانی فوتسال بانوان از جمعه
آغاز پی آف قهرمانی فوتسال بانوان از جمعه

آغاز پی آف قهرمانی فوتسال بانوان از جمعه

مرحله پلی آف لیگ فوتسال بانوان از جمعه آغاز می‌شود.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان - دیدار تیم‌های نامی‌نو اصفهان و دریژنو فرخ شهر

به گزارش کسب و کار نیوز، چهار تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان از فردا (جمعه) رقابت خود را برای کسب جام قهرمانی آغاز می‌کنند. بازی‌های این مرحله به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا در نهایت دو تیم راهی فینال شوند. در بازی‌های دور رفت تیم شرکت ملی حفاری ایران که با ۵۳ امتیاز صدرنشین لیگ شد مهمان مس رفسنجان است. نماینده رفسنجان که با جذب فاطمه اعتدادی، ملی پوش فوتسال بانوان و خانم گل فصل گذشته لیگ توانست بعد از چند هفته خود را به عنوان تیمی مدعی معرفی کند با کسب ۳۷ امتیاز و به عنوان چهارمین تیم راهی پلی‌آف شد. در جریان لیگ عاطفه رضایی، سرمربی مس هدف تیم خود را رسیدن به پلی‌آف عنوان کرد و پس از کسب موفقیت در این راه گفت: ” اکنون به رده‌های بالا فکر می‌کنیم”.

ملی حفاری در جریان لیگ هر دو بازی رفت و برگشت با مس را به پیروزی رسید. بازی رفت در هفته اول برگزار شد و هشت بر یک مس را مغلوب کرد و در بازی برگشت با نتیجه نزدیک دو بر یک به پیروزی رسید.

دختران کویر مس کرمان و نامی نو اصفهان هم دیگر دیدار مرحله پلی‌آف را برگزار می‌کنند. نامی نو با ۵۱ امتیاز در لیگ دوم شد و دختران کویر مس با ۴۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. هر دو دیدار رفت و برگشت این دو تیم در جریان لیگ دو بر یک به صعود شاگردان شهناز یاری در نامی نو به پایان رسید.

بازی‌های مرحله پلی‌آف، ۱۲ بهمن

مس رفسنجان – ملی حفاری ایران

دختران کویر کرمان – نامی نو اصفهان

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.