صفحه اصلی / استان ها / البرز / ۱۵ باند سرقتی که یک شبه متلاشی شد
۱۵ باند سرقتی که یک شبه متلاشی شد

۱۵ باند سرقتی که یک شبه متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام 15 باند سرقت در عملیات شبانه پلیس استان خبرداد و گفت: در این عملیات پنج میلیارد تومان اموال مسروقه کشف شد.

سرقت

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات طرح عملیاتی این پلیس در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با اشراف بر محل‌های سرقت و پاتوق سارقان با اجرای طرح‌های ضربتی در دو شهرستان استان البرز و شهرهای حاشیه این استان موفق شدند طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ باند سرقت شامل دو باند سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو، سه باند کیف‌قاپ، سه باند سرقت خودرو، دو باند سرقت اماکن خصوصی و پنج باند سرقت منزل را متلاشی کنند.

وی افزود: در این عملیات از متهمان ۸۳ دستگاه ضبط و پخش باند خودرو، ۷ دستگاه ال سی دی، ۶ تخته فرش ابریشم، ۲۵دستگاه گوشی تلفن همراه، ۷۰ حلقه انگشتر طلا، انواع بدلیجات و ساعت، لوازم و قطعات خودرو و… کشف شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه ارزش کالاهای مسروقه براساس برآورد کارشناسان ۵ میلیارد تومان اعلام شده است، گفت: در اجرای این طرح ۹ دستگاه خودروی سرقتی از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه طرح‌های عملیاتی پلیس همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: با انجام طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و پیگیری‌های انجام شده در حوزه جرایم به ویژه جرایم خشن و نزاع‌های دسته جمعی، شاهد کاهش این جرایم بوده ایم.

وی در ادامه از کشف ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۵ نفر قاچاقچی، ۶۹ نفر توزیع کننده و ۳۳۶ نفر نگهدارنده مواد مخدر دستگیر و ۱۴ دستگاه خودرو از آنها توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های مهم پلیس، پاکسازی نقاط آلوده است که در ۲ بخش برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر انجام می‌شود که به علت نبود اردوگاه ماده ۱۶ در این رابطه با مشکل مواجه هستیم اما ماموریت پلیس برای جمع‌آوری آنها به صورت روزانه ادامه دارد و دیگری طرح پاکسازی نقطه به نقطه از وجود اراذل و اوباش است که در قالب طرح‌های هفتگی در سطح استان اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن هشدار به برهم زنندگان نظم عمومی و برخورد بدون اغماض پلیس با هنجارشکنان گفت: به مردم قول می‌دهیم که طرح‌های پاکسازی با جدیت در استان دنبال شود و جرایمی که بیشتر مردم نگران وقوع آنها هستند کنترل شده و دیگر شاهد وقوع این گونه جرایم نباشند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.