صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / کردهای سوریه زمان تحویل سلاح‌هایشان را اعلام کردند
کردهای سوریه زمان تحویل سلاح‌هایشان را اعلام کردند

کردهای سوریه زمان تحویل سلاح‌هایشان را اعلام کردند

سخنگوی یگان‌های مدافع خلق کرد تاکید کرد که این یگان‌ها تنها پس از حل نهایی بحران سوریه، سلاح‌های خود را تسلیم خواهند کرد.

کردهای سوریه

به گزارش کسب و کار نیوز، نوری محمود، سخنگوی یگان‌های مدافع خلق کرد در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی “الحدث” اعلام کرد، درخواست برای ورود ارتش سوریه به منبج در چارچوب پایبندی نیروهای دولت سوریه به دفاع از کل خاک سوریه مطرح می‌شود که بر اساس قانون اساسی طرف قانونی است.

نوری محمود با اشاره به اینکه مبارزه با داعش همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: اسلحه‌ای که آمریکا در اختیار کردها قرار داده بود، در مبارزه با تروریسم استفاده می‌شد. جنگ با داعش ادامه دارد.

وی افزود: این یگان‌ها سلاح خود را بعد از تحقق راه حل نهایی برای بحران سوریه تحویل می‌دهند.

در بیانیه ستاد مشترک ارتش سوریه در روز جمعه آمده بود، ارتش سوریه به درخواست‌های ساکنان شهر منبج پاسخ داده و پرچم این کشور را در آنجا برافراشت.

پیش از این یگان‌های مدافع خلق کرد از دمشق خواسته بودند کنترل مناطقی که این یگان‌ها آنها را ترک کردند به ویژه منبج را به دست گرفته و از آنها در برابر حمله احتمالی ترکیه دفاع کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد، بازگشت ارتش سوریه به مناطق کردنشین حرکتی مثبت در جهت گسترش دایره مناطق تحت کنترل دمشق است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.