چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / نیروی زمینی در جام باشگاههای وزنه برداری غرب آسیا سوم شد
نیروی زمینی در جام باشگاههای وزنه برداری غرب آسیا سوم شد

نیروی زمینی در جام باشگاههای وزنه برداری غرب آسیا سوم شد

باشگاه نیروی زمینی ارتش در اولین دوره مسابقات وزنه برداری باشگاههای غرب آسیا در رده سنی جوانان و بزرگسالان به دو مقام سومی دست یافت.

تمرین تیم ملی وزنه برداری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ اولین دوره مسابقات وزنه برداری باشگاههای غرب آسیا که در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی منامه بحرین برگزار شد، باشگاه نیروی زمینی ارتش به نمایندگی از ایران با ۴ وزنه بردار با سرمربی گری داود عباسی در رده سنی جوانان و بزرگسالان به دو مقام سومی دست یافت.
در رده سنی جوانان ۹ مدال طلا و در رده سنی بزرگسالان ۸مدال طلا، ۳ نقره و یک  برنز گرفتند.

۱۸۱ ورزشکار از ۱۷ باشگاه که متعلق به هشت کشورحاضران در مسابقات قهرمانی باشگاه های غرب آسیا بودند. باشگاه های المحرق، الرفاع، الدیر، البدیع، النجمه، الحاله (از بحرین)، الدرک اردنی، الیرموک (از اردن)، غزه، فلسطین ورزشی (از فلسطین)، الشعله (از یمن)، التضامن، الکویت (از کویت)، نیروی زمینی (از ایران)، الکوت، منتخب عراق (از عراق) و الجیش (از سوریه)  که در دو بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت پرداختند.
انتهای پیام

پیمان دهقانی در دسته ۵۵ کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان)، فرید فلاح شمسی در دسته ۷۳ کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان)، محمدحسین گلپرور در دسته ۸۹ کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان) و نیما آقایی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان جز این تیم بودند.

پیمان دهقانی در حرکت یکضرب ۷۹ کیلوگرم و در حرکت دوضرب ۱۱۵ کیلوگرم را بالای سر برد و با ثبت مجموع ۱۹۴ کیلوگرم سه مدال طلا رده سنی جوانان و سه مدال طلای رده سنی بزرگسالان را به دست آورد.
فردین فلاح شمسی نیز در وزن ۷۳ کیلوگرم جوانان مقام اول (سه طلا) و در رده بزرگسالان (۲نقره و یک برنز) مقام دوم شد.

محمدحسین گلپرور در دسته۸۹ کیلوگرم با ثبت وزنه های ۱۴۰ کیلوگرم در حرکت یکضرب و ۱۶۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۳۰۰ کیلوگرم در رده سنی جوانان به سه مدال دست یافت و در رده سنی بزرگسالان نیز ۲ مدال طلا و یک نقره گرفت.

نیما آقایی وزنه بردار ۱۰۹کیلوگرم در حرکت یکضرب ۱۶۰ کیلوگرم و در حرکت دوضرب ۱۹۸ کیلوگرم و با مجموع۳۵۸ کیلوگرم، ۳ مدال طلاِ رده سنی بزرگسالان را از آن خود کرد و در این دوره از مسابقات به عنوان برترین وزنه بردار انتخاب شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.