صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / «فرا دی» خدمتی دیگر در راستای توسعه خدمات بانکی غیرحضوری
«فرا دی» خدمتی دیگر در راستای توسعه خدمات بانکی غیرحضوری

«فرا دی» خدمتی دیگر در راستای توسعه خدمات بانکی غیرحضوری

بانک دی در راستای توسعه خدمات بانکی الکترونیک برای مشتریان و به منظور فرهنگ سازی و ترویج استفاده از خدمات بانکی مدرن، گیشه فرا دی، مجهز به دستگاه وی تی ام و خودپرداز را راه اندازی کرد.

 « فرا دی»  خدمتی دیگر در راستای توسعه خدمات بانکی غیرحضوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اعلام این خبر گفت:گیشه فرادی با استفاده از دستگاه VTM به عنوان یک کانتر از شعبه متولی در مکانی خارج از شعبه، امکان ارائه برخی خدمات بانکی را از طریق ارتباط تصویری و کلامی آنلاین و زنده بین کاربر و مشتریان فراهم می کند.

بخشی زاده افزود:این گیشه در راستای اجرای فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص کاهش هزینه ها و شعب بانک ها و با هدف امکان ارائه خدمات از راه دور به مشتریان، افزایش دامنه خدمات شبانه روزی بانک، گسترش شعب الکترونیکی و ارتقای رضایتمندی مشتریان، راه‌اندازی شده است.

معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با بیان این که این دستگاه، نسل جدید و پیشرفته‌ تر دستگاه‌های خودپرداز می باشد، گفت: گیشه فرادی، علاوه بر ارائه تمام خدمات خودپرداز به مشتریان از  قابلیت انجام بخش عمده‌ای از خدمات بانکی شعب و باجه‌های فیزیکی مانند افتتاح انواع حساب‌های بانکی برخوردار است و مشتری با قرار گرفتن در مقابل دستگاه، می‌تواند با استفاده از راهنمایی های متصدی بانکی، به صورت صوتی و تصویری تمام عملیات بانکی خود را به انجام برساند.

بخشی زاده، احراز هویت به صورت عکس دار و آنلاین از سامانه ثبت و احوال، ارائه و تحویل مدارک شناسایی مورد نیاز، امضای مشتری برای انجام هرگونه عملیات بانکی را از قابلیت‌های ویژه دستگاه وی تی ام بر شمرد و گفت: تعریف مشتری، افتتاح حساب انفرادی برای اشخاص حقیقی ایرانی صرفاً به صورت اصالتاً، واریز نقدی به حساب، برداشت نقدی از حساب، صدور کارت، صدورکارت المثنی و صدور کارت هدیه را از مهم ترین خدمات قابل ارائه از طریق دستگاه VTM است. گفتنی است، گیشه فرادی در ساعات اداری بانک دی آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

همچنین مطالعه کنید:

امکان پرداخت پول از طریق موبایل به جای استفاده از کارت

به گزارش کسب و کار نیوز؛ مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک‌ مرکزی گفت: یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.