صفحه اصلی / سرخط خبرها / سایپا آذین جزء شرکت های پیشرو درگروه سایپا است
سایپا آذین جزء شرکت های پیشرو درگروه سایپا است

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا:

سایپا آذین جزء شرکت های پیشرو درگروه سایپا است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت سایپا آذین گفت: افزايش بهره وري و سودآوري شركت هاي گروه در مسير رشد و تعالي سازمان از اولويت گروه خودروسازي سايپا است.

طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا امیر رضا نخعی به عنوان مدیرعامل شرکت سایپا آذین منصوب شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت سایپا آذین، دکتر محمدرضا سروش ضمن قدردانی از زحمات مهندس چرومی، مدیرعامل قبلی سایپا آذین، گفت: افزایش بهره وری و سودآوری باید در اولویت کاری همه شرکت های گروه قرار گرفته شود و در راستای افزایش و سودآوری برای صاحبان سهام گام های جدی برداشته شود.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری و همدلی تمامی همکاران باید تغییرات لازم و کافی در ساختار مالی، نیروی انسانی و سازمانی شرکت ها داده شود تا به بهره وری و رشد سازمانی محقق شود.

سروش خاطر نشان کرد: شرکت سایپا آذین به لحاظ پتانسیل و جایگاه، جزء شرکت های پیشرو گروه است که لازم است با تغییرات عمده در همکاری با شرکت های زیرمجموعه، تقویت زنجیره تامین، افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده سهم بازار خود را افزایش دهد.

مدیرعامل گروه سایپا افزود: برای برون رفت از شرایط موجود، شرکت های گروه باید با تغییر نگرش، فرهنگ بهره وری را در سازمان خود نهادینه کنند.

وی گفت: رشد و تعالی سازمان در گرو همکاری همه جانبه تمامی سطوح است که برای رسیدن به این مهم، کار مضاعف و تغییرات لازم در ساختار سازمان باید در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است در این مراسم محسن چرومی مدیر عامل پیشین سایپا آذین گزارشی ا ز عملکرد دوران تصدی خود ارائه داد و برای مهندس نخعی به عنوان مدیر عامل جدید سایپا آذین آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است نخعی دارای مهندسی مکانیک جامدات در مقطع کارشناسی و مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد بوده و داری سوابق پژوهشی، آموزشی و ارائه مقالات تخصصی در زمینه تحصیلی خود است.

وی دارای ۲۰ سال سابقه کاری در بخش های مهندسی و تولید در گروه خودروسازی سایپا است و دارای سوابقی چون مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت مهندسان مشاور صنایع وسائط نقلیه(خودرو) ایران و قائم مقام مدیرعامل این شرکت، مدیریت فنی مهندسی و طرح و برنامه، مدیر پروژه های محصول در شرکت خدمات مهندسی و فن آوری سایپا و عضویت در هیات مدیره و مدیریت پروژه های مهندسی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.