صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تشریح اقدامات ۹ ماهه پلیس تهران
تشریح اقدامات ۹ ماهه پلیس تهران

۶۵۸ طرح ارتقاء امنیت پلیس در ۳۷۵ محله تهران اجرا شد

تشریح اقدامات ۹ ماهه پلیس تهران

رییس پلیس پایتخت گفت: ۶۵۸ طرح ارتقاء امنیت در ۳۷۵ محله تهران انجام شد که در این طرح ها، ۶۵ معضل مد نظر قرار گرفت.
خوشبختانه اجرای این طرح ها باعث کاهش چشمگیری در جرائم خشن و مهم در تهران شده است و بسیاری از آنها قبل از اینکه انجام شود کشف شد . با اشراف خوب پلیس آگاهی در یک ماهه گذشته دو باند مسلحانه قبل از حمله به طلافروشی و بانک شناسایی و منهدم شدند.

سردار رحیمی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در همایش فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: خوشبختانه در ماه‌های گذشته نیروی انتظامی تهران بزرگ دستاوردهای بسیار خوبی را داشته است به صورتی که ۴میلیون و ۷۶۱هزار ارباب رجوع داشته‌ایم که تلاش کردیم تا این تعداد مراجعه کننده ناراضی از پلیس نباشند و بررسی‌های نامحسوس ما نشان می‌داد حجم رضایتمندی مردم بالا بوده است.
وی با اشاره به تماس‌های صورت گرفته شده با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تصریح کرد: در ۹ماهه گذشته، بیش از ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ برقرار شده است که نسبت به سال گذشته ۸ درصد در این زمینه افزایش داشته‌ایم که از این تعداد تماس ۴.۵ میلیون تماس عملیاتی بوده و ۸۰۰ واحد عملیاتی پلیس ۱۱۰ برای تأمین امنیت مردم و اجرای قوانین حضور پیدا کردند.

بوی ادامه داد: هر ۷ ثانیه یک تماس با سامانه ۱۱۰ برقرار می شود که این تماس ها عملیاتی است.

سردار رحیمی با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته ۹۳۲ مورد تجمع داشته ایم تصریح کرد: با درایت و تلاش همکارانم این تجمعات مدیریت شد و کوچکترین مشکلی ایجاد نشد با اینکه خیلی از این تجمعات برای شهرستانهای دیگر بود ما حضور داشتیم همچنین ما فرماندهان را مکلف کردیم که در زمان تجمع ها مسئولانی که پاسخگو نبودند را حتی اگر شده از خانه هایشان بیرون آورده تا پاسخگوی مردم باشند.

وی تصریح کرد: در ۹ ماه گذشته بیش از ۱۰۰۶ مورد فراخوان توسط ضد انقلاب داشتیم که خوشبختانه با تلاش همکارانم در نیروی انتظامی بسیاری از این اقدامات دشمن ناکام ماند.

رحیمی گفت: در ۹ ماه گذشته ۱۴۶۱ باند سازمان یافته که رشد ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است منهدم کرده و موفق شدیم سازمان جرم ها را در پایتخت به هم بریزیم.

ریس پلیس پایتخت اضافه کرد: در برخورد با اراذل و اوباش یک مبارزه بی امان را شروع کردیم و امسال  برخورد با اراذل و مزاحمان نوامیس ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در مبارزه با جرایم جنایی مثل قتل،آدم ربایی و سرقت های مسلحانه ۹۳ درصد نیز کشف داشتیم که این آمار در سال گذشته ۸۸ درصد بوده است.یعنی اقدام ارزشمندی در این بخش انجام داده‌ایم.

وی در خصوص مبارزه با اخلالگران اقتصادی نیز گفت: وحید مظلومین، محمد سالم و صدها نفر از افراد دیگری  که در نظم اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده بودند دستگیر شدند و همچنین ۱۸ پرونده بزرگ اخلالگران اقتصادی نیز تشکیل شد.

رحیمی ادامه داد: ۱۶۵۶ نفر از اخلالگران اقتصادی احضار و ۲۷۵ نفر از این افراد به زندان منتقل شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت:  ۱۴۳۶ نفر از محکومان فراری دستگیر شدند و در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز میزان کشفیات ما  در ۹ ماهه امسال ۱۶۷ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.