صفحه اصلی / اقتصادی / بیمه / «بیمه ایران» برنده تندیس برتر جشنواره ملی سالانه برترین شرکت های ایران
«بیمه ایران» برنده تندیس برتر جشنواره ملی سالانه برترین شرکت های ایران

روابط عمومی بیمه ایران خبر داد

«بیمه ایران» برنده تندیس برتر جشنواره ملی سالانه برترین شرکت های ایران

پنجمین دوره جشنواره ملی سالانه برترین شرکت های ایران « TOPEX » با اعطای تندیس به شرکت سهامی بیمه ایران و دیگر شرکت های برگزیده پایان یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در آیین اعطای تندیس برترین شرکت های ایرانی، محمد زاهد نیا معاون فنی بیمه ایران در سخنانی با تاکید بر نقش و جایگاه حیاتی بیمه ایران در صنعت کشور از زمان تاسیس تا کنون، به تشریح سیاست های بیمه ایران در طراحی انواع بیمه نامه ها و نیازمندی های صنعت بیمه و خدمات و توسعه بیمه های زندگی ، گسترش پوشش های اتکایی در داخل وخارج کشور پرداخت.
محمد زاهدنیا، همچنین از واحد های تولیدی و خدماتی درخواست کرد ریسک های خود راشناسایی، طبقه بندی و اولویت بندی نموده و با همکاری صنعت بیمه بهترین راه را برای تامین امنیت و واگذاری ریسک ها به صنعت بیمه انتخاب کنند.
وی تصریح کرد : چنانچه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در خصوص هر نوع ریسک یا خطراتی که پوشش بیمه ای برای آنها وجود ندارد، دغدغه داشته باشند، واحد تحقیق و توسعه بیمه ایران آمادگی طراحی پوشش بیمه ای برای آنها را دارد.
این جشنواره یکشنبه ۹ دی ماه ۹۷ با حضور ۱۰۰ شرکت برتر داخلی با محوریت «هدف گذاری صادراتی، اشتغال زایی و تربیت نیروی متخصص» به همت موسسه بین المللی پژوهشهای صنعتی ایران و با همکاری انجمن مفاخر صنعتی ایران در محل سالن همایش خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.