صفحه اصلی / استان ها / البرز / بیشترین شکایت البرزی‌ها از سوپرمارکت‌هاست
بیشترین شکایت البرزی‌ها از سوپرمارکت‌هاست

بیشترین شکایت البرزی‌ها از سوپرمارکت‌هاست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از وصول 6 هزار و 268 شکایت از طریق سامانه 124 در 9 ماهه گذشته خبر داد.

گرانفروشی

جهانگیر شاهمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از این تعداد شکایت چهار هزار و ۷۶۱ مورد تلفنی ، هزار و ۲۰۱ مورد حضوری، ۲۹۲ مورد پیامگیر و ۱۴ مورد نیز از طریق پورتال سازمان واصل شده است. طی بررسی‌های به عمل آمده از مجموع شکایات ۵۲ درصد غیرمتخلف، ۳۰ درصد متخلف، پنج درصد اعلام رضایت و ۱۳ درصد آن نیز در دست بررسی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در مورد ضریب شکایات کالاهای اساسی نیز در بازه زمانی ۹ ماهه سال ۹۷ که از طریق سامانه ۱۲۴ واصل شده است، اظهار کرد: از مجموع شکایات  23 درصد مربوط به اقلام سوپرمارکتی، ۱۴ درصد نان، ۱۲ درصد میوه و تره‌بار، ۹ درصد مواد پروتئینی، ۶ درصد لوازم آرایشی – بهداشتی و ۳۶ درصد سایر موارد بوده است.

وی درباره ضریب شکایات در بخش خدمات بیان کرد: رستوران‌ها ۱۹ درصد، شرکت‌های خودرویی ۱۷ درصد، تلفن همراه ۱۳ درصد، تعمیرات خودرو ۶ درصد، آرایشگاه‌ها پنج درصد و سایر موارد نیز ۴۰ درصد این آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

شاهمرادی گفت: شهروندان استان البرز می‌توانند هرگونه شکایات خود را درباره تخلف گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور توسط واحدهای صنفی را به سامانه  124 گزارش کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.