صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برنامه دانشگاه برای توسعه طرح‌های “دانش‌بنیان” و “سلامت و رشد منابع انسانی”
برنامه دانشگاه برای توسعه طرح‌های “دانش‌بنیان” و “سلامت و رشد منابع انسانی”

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان عنوان کرد

برنامه دانشگاه برای توسعه طرح‌های “دانش‌بنیان” و “سلامت و رشد منابع انسانی”

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که در دوره مدیریتی جدید درنظر داریم اجرایی کنیم، طرح سلامت، رشد و تعالی انسان و تسریع و توسعه طرح‌های دانش‌بنیان است.

آرم دانشگاه ازاد

به گزارش کسب و کار نیوز، علی سروری مجد در مراسمی که برای معارفه وی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد خراسان رضوی و تکریم از رئیس سابق این دانشگاه در محل این دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد، با بیان اینکه باید ارتباط خود را با اعضای هیئت علمی و سایر همکاران دانشگاهی در جهت منافع دانشگاهی بر قرار کنیم، اظهار کرد: امید است که بتوانیم با هم فکری همکاران در این واحد دانشگاهی گام‌های بزرگی را برداشته و ارتباط مستمری را در  با دانشجویان، دانشکده‌ها، اساتید و اعضای هیئت علمی بر قرار کنیم، البته که باید بتوانیم این ارتباط را در جهت منافع و همچنین ارتباطات بین المللی دانشگاه حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی از ظرفیت‌های علمی و دیرینه‌ای برخوردار است خاطرنشان کرد: به هر حال دانشکده‌های موجود در این واحد دانشگاهی از این ظرفیت‌ها برخوردار هستند و امید است که ما هم بتوانیم از این دیرینه ادبی و هنری استان حد اکثر استفاده را داشته باشیم.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین در این میان نیز یکی از مهم ترین ویژگی‌های دانشگاه آزاد خراسان ظرفیت‌های مادی و معنوی آن است که در واقع همان بحث منابع انسانی و همچنین امکانات مادی فراوانی است که در اختیار دانشجویان قرار دارد.

سروری مجد تاکید کرد: مشهد به دلیل ظرفیت عظیمی که در خصوص سفر زائران غیر ایرانی و نخبگانی که طی این سفرها به مشهد می‌آیند، می‌تواند یک کارگاه خوبی برای نخبگان غیر ایرانی باشد که دائما در حال سفر به این شهر هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در آینده این دانشگاه را که در واقع یکی از برترین دانشگاه‌های کشور به شمار می‌رود به رشد و تعالی برسانیم، گفت: در دوره جدید مدیریتی جدید دانشگاه آزاد اسلامی مسئله مهمی که وجود دارد، در واقع طرح‌هایی هستند که در خصوص آن‌ها با رئیس دانشگاه آزاد رایزنی‌ها و برنامه ریزی‌هایی نیز انجام شد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در واقع یکی از مهم ترین طرح‌هایی که در نظر داریم اجرایی کنیم؛ طرح سلامت، رشد و تعالی انسان و تسریع وتوسعه طرح‌های دانش بنیان است که ان‌شاءالله با همکاری معاونت‌ها، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویانی که در این راستا فعالیت دارند بتوانیم این طرح‌های توسعه‌ای را پیش برده و گام‌های موثری را برداریم.

سروری مجد افزود: امیدواریم که از ظرفیت‌ها و پتانسل‌های بالایی که این دانشگاه را با سایر دانشگاه‌های آزاد کشور متمایز ساخته است استفاده کنیم و طرح‌های در نظر گرفته شده را نیز اجرایی کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.