صفحه اصلی / سرخط خبرها / هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس
هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران طی امروز (۱۰ دی ماه) از قرار گرفتن هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

 

حسین شهبازیاظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا با کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۰ دی) نسبت به روز گذشته تنها برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه به تدریج طی فردا (۱۱ دی) بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود، تصریح کرد: در این روز بیشتر ساعات همراه با وزش باد موثر از سمت نواحی غربی – جنوب‌غربی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دمای هوا در پایتخت تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

شهبازی با اشاره به اینکه بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، به تدریج طی امروز (۱۰ دی) بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده می‌شود، گفت: انتظار می‌رود تا فردا (۱۱ دی) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۵ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۱۰۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.