صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / ناجا دومین دستگاه مورد اعتماد مردم
ناجا دومین دستگاه مورد اعتماد مردم

سردار اشتری عنوان کرد

ناجا دومین دستگاه مورد اعتماد مردم

فرمانده ناجا گفت: در نظرسنجی هایی که سال گذشته انجام شد اعلام کردند که نیروی انتظامی جزو چهار دستگاه اول به دلیل اعتماد مردم به ناجا شده است و امسال نیز از بین ۳۲ دستگاه، دومین دستگاه مورد اعتماد مردم قرارگرفته است.

سردار اشتری فرمانده ناجا

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار حسین اشتری در همایش سالیانه فرماندهان تهران بزرگ با اشاره به اینکه ۹ دی یادآرور حضور باشکوه، هوشمندانه و مدبرانه مردم در صحنه است، اظهار کرد: ۹ دی میثاق دوباره با مقام معظم رهبری و یادآور دفاع مقدس و روز نابودی دشمن بود.

وی ادامه داد: ۹ دی دشمنان داخل و خارجی نابود شدند و کسانی که به دنبال براندازی در نظام بودند مأیوس شدند و شکست خوردند.

سردار اشتری گفت: یکی از روزهای پر افتخار مردم که در تاریخ حماسه آفریند روز ۹ دی است در این روز شعار همه حمایت از ولایت بود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بعد از انتخابات ۸۸ جریانات داخلی معاندین و ضد انقلاب خارج نشین به سرکردگی آمریکا، اسراییل و انگلیس در صدد بودند به بهانه تقلب نظام را از مسیر اصلی خارج کنند، گفت: در آن زمان دشمن ناجوانمردانه در مقابل مردم ایستادند؛ انتخاباتی که با روش های جاری در کشور برگزار شده و در فرآیند انتخابات هیچ موقع تقلبی ندیدیم در آن زمان این موضوع را بهانه قرار دادند.

وی افزود: قبل از انتخابات ستاد صیانت از رأی تشکیل دادند و قبل از اعلام آراء، بعضی از کاندیداها اعلام پیروزی کردند و سران فتنه با شعارهایی که دادند به کشور خیانت کردند و باید در دادگاه الهی و در پیشگاه مردم محاکمه شوند.

سردار اشتری با بیان اینکه مردم با بصیرت و هوشیاری همراه با روشنگری مقام معظم رهبری، دشمنان را ناکام گذاشتند، گفت: باید بدانیم دشمنان داخلی و خارجی هر روز به دنبال این هستند که مسیر مردم و انقلاب را تغییر دهند و این استقلال، آزادی و نظام اسلامی که برخواسته از خون شهیدان است را تغییر دهند که موفق هم نخواهند شد.

وی گفت: مردم در تمامی صحنه‌ها نشان دادند به نظام اسلامی اعتقاد دارند و با تمام مشکلات اقتصادی در میدان‌های مختلف حضور دارند؛ مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در یکی دوسال گذشته رییس جمهور کم عقل آمریکا گفته بود ایران را زمین گیر می کنم، گفت: دشمن هرگاه ما را تهدید کرد مردم قوی تر پای صحنه آمدند.

وی گفت: دشمن با فشار روانی و اقتصادی برنامه‌های زیادی برای ۱۳ آبان داشت و می‌خواست مردم در راهپیمایی حضور پیدا نکنند اما دیدیم در ۱۳ آبان مردم با قوت و انگیزه حضور پیدا کردند و برای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۹۷ نیز باشکوه تر مردم حضور پیدا خواهند کرد.

سردار اشتری افزود: نیروی انتظامی افتخارش این است که حافظ ناموس و مال مردم است و در کنار مردم ایستاده است و مردم این باور را دارند که فرزندانشان در ناجا در حال خدمت به آنها هستند.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.